بررسی جامع بروکر کاپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند

تکرار یک تجربه خوب!

بروکر تازه وارد کاپیتال اکستند که به تازگی خدماتش را آغاز نمود، بروکری است که به نظر می‌رسد جدیت و پشتکار فراوانی دارد چرا که به سرعت توانسته مشتریان بسیاری را در بازار ایران جذب کند.

تریدرهای باسابقه معمولا به بروکرهای جدید بازار با دیده‌ی تردید می‌نگرند اما بروکر کاپیتال اکستند یک فرق دارد و آن اینکه بخشی از مدیران تیم فارسی بروکر مشهور و معتبر فارکس تایم که سال گذشته ایران را ترک کرد، این برند را برای ادامه ارائه خدمات به مشتریان خود انتخاب کردند و پشتیبانی فارسی این بروکر برعهده گرفتند، که می‌تواند نویدبخش خدمات مناسب این بروکر باشد.

capitalXtend-forexbroker-fx360
امتیاز کل
10/ 0

کپیتال اکستند | CapitalXtend
🇰🇿 قزاقستان

| 4 سال سابقه
| رگوله FSC   
| خدمات به ایرانیان 🇮🇷 | پشتیبانی فارسی
| واریز و برداشت ریالی و رمزارز

No Data Found

پلتفرم معاملاتی
MT4/5
Full license

بررسی کامل بروکر کاپیتال اکستند | CAPITALXTEND

این بروکر وبسایت مدرن و بسیار زیبایی طراحی کرده است که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند:

بروکر کپیتال اکستند، بروکری نوپا بوده و در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده است که این مورد می‌تواند جزو نقاط ضعف بروکر محسوب گردد، اما شایان ذکر است که تیم اصلی‌ پشت سر این بروکر همان تیم فارکس­ تایم است که از اعتبار مناسبی در بین ایرانیان برخوردار بوده و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و خدمات­‌دهی در بازارهای مالی را داشت که البته در حال حاضر با ایران قطع همکاری کرده است، شاید بتوان این مورد را نقطه قوتی برای بروکر تازه کار کپیتال اکستند در نظر گرفت.

این بروکر در کشور قزاقستان تاسیس شده و دارای تائیدیه وزارت اقتصاد قزاقستان نیز هست.

 

آیا این بروکر امنیت کافی دارد؟

این بروکر دارای تائیدیه وزارت اقتصاد قزاقستان بوده و عضو کمیسیون مالی نیز هست که به عنوان یک نهاد مستقل در زمینه حل اختلافات بین بروکر و مشتریان عمل می‌کند و سرمایه مشتریان را تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو بیمه کرده است؛ اما هیچ رگولاتوری اروپایی دریافت نکرده و این مورد نیز جزو نقطه ضعف‌های این بروکر است؛ البته نمی‌توان ادعا کرد که به دلیل عدم دریافت رگولاتوری های معتبری مانند NFA,FCA، FINMA، FRA و دیگر موسسات معتبر اعتباربخشی به بروکرها  این بروکر کلاهبردار است. اما سطح امنیت آن نسبت به بروکر هایی که رگولاتوری قوی دارند پایین‌تر است. این بروکر دارای ثبت Saint Vincent نیز هست.

کپیتال اکستند چه حساب‌هایی ارائه می‌دهد؟

این بروکر تنوع حساب­های معاملاتی برای مشتریان ایجاد کرده است که میزان سپرده‌های مورد نیاز برای هر حساب می­تواند پاسخگوی انواع معامله­‌گران باشد؛ اما در بین این حساب­ها حساب میکرو (سپرده گذاری حداقل ۱۰ دلاری) برای افرادی که نیاز به حداقل سرمایه گذاری دارند، وجود ندارد.

 چهار نوع حساب  استاندارد،ECN، PRO ECN و پلاتینیوم در این بروکر ارائه شده است.

  • حساب استاندارد: حداقل واریز ۱۰۰ دلار است. کمیسیون معاملات آن صفر است. کمترین حجم معاملاتی آن ۰.۰۱ لات بوده و اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ نیز ارائه شده است. میزان اسپرد معاملات شناور از ۳ آغاز می‌شود.
  • حساب ECN: حداقل واریز 200 دلاراست. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات ۰.۰۱. است .اهرم معاملاتی تا ۱:۱۰۰۰ ارائه شده است . میزان اسپرد معاملات شناور از ۱.۶ آغاز می‌شود.
  • حساب ECN PRO: حداقل واریز 500 دلاراست.کمیسیون ۳ دلار ثابت به ازای هر سمت معامله (یعنی هم باز کردن و هم بستن معامله جمعاً ۶ دلار کمیسیون دارد). حداقل لات ۰.۰۱ و اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ ارائه شده است. میزان اسپرد شناور از ۰.۲ آغاز می­شود.
  • حساب پلاتینیوم: حداقل واریزی 25000 دلار است. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01 است. اهرم معاملاتی 1:500 ارائه شده و اسپرد شناور آن  از 0.2 آغاز می­شود، یعنی نسبت به حساب استاندارد و ECN که بدون کمیسیون هستند اسپرد کمتری نیز دارد.

سیستم کپی معاملات

همچنین این بروکر سیستم کپی معاملات را نیز ارائه داده است تا افرادی که دانش کافی برای انجام معامله را ندارند با واریز مبلغ مشخصی، معاملات مدیران حساب بروکر را کپی کنند و از سود استراتژی آنها بهره ببرند، که البته لازم به ذکر است این روش همیشه سود­ده نبوده و با ضرر نیز همراه است و نباید انتظار سود دائمی از این روش داشته باشید.

 

پلتفرم‌های معاملاتی کپیتال اکستند

این بروکر پلتفرم MT4 و MT5 را به مشتریان ارائه می دهد.

 

پشتیبانی و ارتباط

کپیتال اکستند سایت با پشتیبانی کامل فارسی دارد که در سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه هفته پاسخگویی آنلاین انجام می‌شود. علاوه بر آن پشتیبانی تلگرامی هم دارد.

کپیتال اکستند، جهت جلب رضایت کاربران نیز آکادمی فارکس در سایت خود راه­اندازی کرده و محتویات آموزشی مورد نیاز جهت معامله­گری در فارکس را از سطوح مبتدی تا حرفه ای به صورت  رایگان در اختیار کاربران قرار داده است؛ که البته بروکر­های زیادی این اقدام مشابه را انجام داده ­اند و جزء ویژگی ­های متمایز بروکر محسوب نمی­گردد.

 

 نحوه واریز و برداشت بروکر کاپیتال اکستند

در این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی که مورد نیاز کاربران ایرانی است به صورت مستقیم وجود دارد و عمدتاً روش‌های واریز و برداشت بدون کارمزد انجام می‌شود. همچنین امکان واریز و برداشت پرفکت مانی به صورت فوری هم وجود دارد.

از کریپتو کارنسی هم می‌توانید برای واریز و برداشت استفاده کنید.

در حال حاضر نیز به ازای واریز موجودی، ۳۰ درصد بونوس قابل معامله و ضرر دریافت می‌کنید (یعنی می‌توانید از بونوس در معامله هم استفاده کنید و در کل بالانس شما لحاظ می­گردد).

 

نمادهای قابل معامله

این بروکر نمادهای زیادی را جهت معامله در اختیار شما می‌گذارد که البته بستگی به نوع حساب شما نیز دارد. برای مثال حساب استاندارد تمامی موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین
  • فارکس
  • CFD فلزات گرانبها
  •  CFD شاخص‌ها
  •  CFD ارزهای مختلف
  • CFD سهام‌ شرکت‌های آمریکایی
  • CFD سهام‌ شرکت‌های اروپایی
administrator

نظر دهید