بررسی جامع بروکر اف بی اس | FBS

بروکر FBS

معتبر و متفاوت

بروکر FBS در سال 2009 وارد بازارهای مالی شده‌ است و در این مدت کوتاه توانسته جوایز بین المللی زیادی دریافت کند که می‌تواند توانایی این بروکر را نشان دهد. بیش از 16 میلیون تریدر در 190 کشور جهان، بروکر اف بی اس را به عنوان نخستین شرکت کارگزاری خود انتخاب کرده‌اند. این اعداد و ارقام نشان می‌دهند که با یک کمپانی فارکس معتبر و شناخته شده سروکار داریم.

سال تاسیس:   2009
دفتر مرکزی:   بلیز و قبرس
رگوله: IFSC, FSCA, ASIC, CySEC
حداقل واریزی: 1 دلار
حداکثر لوریج: 1:500
نمادهای معاملاتی: 70نماد

پلتفرم های معاملاتی:     MT4, MT5, FBSTRADER
واریز و برداشت:    ریالی، وب مانی، پرفکت مانی
سایت فارسی:    ندارد
پشتیبانی فارسی:    ندارد
کپی تردینگ:   دارد
حساب اسلامی:    ندارد

بررسی کامل بروکر اف بی اس | FBS
بروکر اف بی اس اعلام کرد که از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ مشتریان ایرانی را نیز مجددا می‌پذیرد. ما برای اطمینان بیشتر در گفتگو با پشتیبان این بروکر صحت این خبر را جویا شدیم و پشتیبان رسمی این بروکر این مطلب را تأیید نمود.

آیا FBS Broker معتبراست؟

 رگولاتوری معتبرتر و قوی‌تر یعنی بروکر معتبرتر و قابل اعتمادتر! بروکر FBS دارای رگوله های IFSC (کمیسیون خدمات مالی بین المللی) به شماره‌ی IFSC/60/230/TS/17 و CySEC (اوراق بهادار و اوراق بهادار قبرس) است. البته به خاطر محدودیت تحریم‌ها بروکر اف بی اس نمی‌تواند با این رگوله‌ها به ایرانیان خدمات دهد و تحت شعبه آفشور خود به ایرانیان خدمات می‌دهد.

اما به خاطر سابقه‌ای که دارد می‌توان آن را در زمره‌ی بروکرهایی قرار داد که اعتبار متوسط رو به بالایی دارد. به طور کلی نظارت یک رگولاتر معتبر بر فعالیت‌های این شرکت، می‌تواند تضمینی باشد که آن بروکر توسط یک نهاد بین المللی محافظت و نظارت می‌شود و یا با موانع و مشکلات قانونی مواجه نخواهید شد و یا اگر احیانا با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از طریق رگولاتوری به صورت قانونی مشکل خود را پیگیری نمایید.

افتتاح حساب در بروکر FBS

برای ثبت نام و افتتاح حساب در اف بی اس بروکر، ابتدا باید یکی از حساب‌های معاملاتی آن را انتخاب کنید. در جدول زیر، مشخصات حساب‌های مختلف این کارگزاری نمایش داده شده است. تریدرها عموما از حساب استاندارد FBS برای معامله کردن استفاده می‌کنند.

شارژ حساب FBS (واریز و برداشت)

شما میتوانید با استفاده از روش‌های زیر اقدام به واریز و برداشت در این بروکر کنید

  • پرفکت‌مانی
  • وب مانی
  • تتر
  • اسکریل
  • ریالی

پلتفرم های معاملاتی FBS Broker

همانند اکثر بروکرهای معتبر فارکس، این کارگزاری نیز هر دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را ارائه کرده است. از نظر سرعت انجام معاملاتی، هر دو متاتریدر این کارگزاری سرعت بسیار بالایی داشته و ابزارهای و دارایی‌های متعددی را برای معامله، در اختیار شما قرار می‌دهند. اف بی اس علاوه بر این دو پلتفرم، پلتفرم اختصاصی خود با نام FBS Trader را نیز معرفی کرده است.

اف بی اس تریدر چیست؟
اف بی اس تریدر نسخه‌ی انحصاری این بروکر برای تلفن‌های هوشممند است. این اپلیکیشن به معامله گران اجازه می‌دهد تا جفت‌ارزهای فارکس، سهام، فلزات گرانبها، حامل‌های انرژی، شاخص سهام بورس های بزرگ دنیا و رمزارزها را به سادگی و با حداکثر سرعت، معامله کنند. به گفته‌ی وبسایت اف بی اس، لیست دارایی‌های قابل معامله در این اپ همواره در حال به روز رسانی بوده و تکمیل‌تر می‌شود. از طریق اف بی اس تریدر می‌توانید به پشتیبانی ۲۴/۷ این کارگزاری که به شانزده زبان دنیا ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشید.

جوایز و موفقیت های بروکر FBS

در سال 2009، بروکر اف بی اس، برای نخستین بار قدم به بازارهای بین المللی گذاشت و پس از مدت نه چندان زیادی توانست اقبال عمومی و اعتماد تریدرهای بسیاری را در سرتاسر جهان جلب کند. بروکر اف بی اس، نخستین جایزه معتبر خود را در سال 2010، تنها یک سال پس از شروع کارش، دریافت کرد و در پایان این سال، تعداد مشتریان شرکت به یک و نیم برابر افزایش یافت. در سال 2011 بروکر اف بی اس موفق شد که جایزه “Best mini Forex broker” را در سطح جهانی به دست آورد و با افزایش تعداد مشتریان، خود را به عنوان یک شرکت معتبر بین المللی در سطح دنیا بشناساند.

طی سه سال بعد، با کسب ده جایزه دیگری که بیشتر آنها در سطح قاره آسیا بودند، جای پای خود را کاملا سفت کرد و سرانجام در سال 2014 به عنوان بهترین بروکر در آسیا شناخته شد. با این حال، افتخار آفرینی شرکت در این نقطه به پایان نرسید. سال 2015، سال درخشان دریافت 11 جایزه جهانی و آغاز سرعت گرفتن تعداد مشتریان بود، تا جایی که در سال 2016، شرکت به صورت روزانه پذیرای نزدیک به 7000 مشتری جدید شد. سال‌های 2017 و 2018، ایام درخشانی برای بروکر FBS محسوب می‌شوند.

گسترده شدن کشورهای ارائه دهنده خدمات شرکت، پشتیبانی از بیت کوین، لیت کوین، دش و اتریوم و برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در سرتاسر جهان، این شرکت را به موفقیت‌های بسیاری رساند. بروکر اف بی اس، جام جهانی ۲۰۱۸ را هم از دست نداد و این امکان را برای ۵۵ نفر فراهم کرد که از نزدیک شاهد بازی‌های جام جهانی روسیه باشند! در نهایت در سال ۲۰۱۹ بروکر اف بی اس تعداد مشتریان خود را به بیش از ۱۴ میلیون نفر در سرتاسر جهان افزایش داد، جایگاه خود را در فروشگاه‌های اپلیکیشن پیدا کرد و در آسیا و اروپا به عنوان یک بروکر فارکس بزرگ و قابل اعتماد شناخته شد.

کلاهبرداری بروکر fbs

خوشبختانه تا کنون هیچ موردی از رفتار ناشایاست و یا اقدامی که بتوان به عنوان کلاهبرداری از آن نام کرد، مشاهده نشده و در حال حاضر اف بی اس یکی از بروکرهای خوشنام و معتبر فعال در بازار ایران است.

administrator

نظر دهید