بررسی جامع بروکر ویندزور

بروکر ویندزور

بروکر ویندزور یکی از قدیمی‌ترین بروکرهایی است که به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی می‌کند. ویندزور بروکرز در سال ۱۹۸۸ (۳۳ سال پیش) تأسیس شد و از آن زمان توانسته با خدمات مناسب خود اعتبار قابل قبولی کسب نماید. بروکر ویندزور تحت نظارت رگولاتوری معتبر CySEC و IFSC دسترسی به بازارهای مالی جهانی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است.

سال تاسیس:   1988
دفتر مرکزی:   بلیز 
رگوله: IFSC, CySEC
حداقل واریزی: 100 دلار
حداکثر لوریج: 1:500
نمادهای معاملاتی: بیش از 100 نماد معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی:     MT4
واریز و برداشت:    ریالی، وب مانی
سایت فارسی:    دارد
پشتیبانی فارسی:    دارد
کپی تردینگ:   دارد
حساب اسلامی:    دارد

معرفی کامل بروکر ویندزور | WINDSOR

بروکر Windsor خوشبختانه زبان فارسی را نیز به وبسایت خود افزوده است. 

WINDSOR-FXSERVICES.IR

اعتبار و رگولاتوری ویندزور

بروکر Windsor به لحاظ رگولاتوری‌هایی که دارد یکی از بهترین بروکرهای حال حاضر مارکت ایران است. این بروکر توانسته مجوز ۳ رگولاتوری را دریافت کند.

اول از همه، IFSC را می‌بینیم که رگولاتوری‌ای متعلق به بلیز است. بروکر Windsor به ایرانیان داخل کشور ایرانی تحت نظارت این رگولاتوری خدمات می‌دهد.
مورد دوم رگولاتوری معروف CySEC قبرس است که از اعتبار خوبی نیز برخوردار است و این بروکر به ایرانیانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند تحت نظارت این رگولاتوری خدماتش را ارائه می‌کند.
در نهایت نام JSC را می‌بینیم که مربوط به رگولاتوری کشور اردن است.
لذا این بروکر در این بخش نمره‌ی خوبی می‌گیرد و بر اساس رگولاتوری‌ها اعتبار قابل قبولی دارد.

WINDSOR-FXSERVICES.IR

نمادهای قابل معامله در بروکر ویندزور

بروکر Windsor امکان معامله نمادهای زیر را در اختیار کاربرانش قرار داده است:

بیش از ۴۰ نماد معاملاتی در فارکس
۱۶ شاخص مطرح بازارهای مالی از جمله داوجونز و UK100
سهام ۳۰ شرکت معتبر از جمله JPMorgan و Walmart
طلا و نقره
کالاهای انرژی
ویندزور نسبت به بروکرهای دیگر در این بخش از تنوع کمتری برخوردار است.

روش‌های واریز و برداشت

ویندزور روش‌های واریز و برداشت متنوعی در اختیار کاربران قرار داده است.

  • امکان واریز و برداشت ریالی از طریق صرافی
  • وبمانی
  • بیت‌کوین و سایر رمزارزها

در کل می‌توانیم در این بخش نمره مناسبی به ویندزور بروکر بدهیم. بیایید به سراغ رگوله ویندزور برویم.

واریز بدون کارمزد و کمیسیون

یکی از مزایای بروکر Windsor این است که اگر بیش از ۲۵۰ دلار واریز نمایید کارمزد آن سیستم واریز‌کننده را به شما بازخواهد گرداند. برای مثال شما اگر از وبمانی استفاده می‌کنید باید هشت دهم درصد کمیسیون به وبمانی پرداخت کنید. ویندزور آن کمیسیونی که وبمانی از شما گرفته را به شما پس می‌دهد.

پشتیبانی و وبسایت بروکر

متاسفانه مدتی است که پشتیبانی فارسی بروکر دچار ضعف شده است. بروکر وعده داده هر چه زودتر این مشکل را حل کند. علاوه بر طراحی مدرن و زیبا (که البته از نظر اهمیت در رده‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد)، این وبسایت اطلاعات کامل و جامعی به زبان فارسی در خصوص بروکر ارائه می‌کند.

بروکر ویندزور ۳۰ دلار بونوس

بروکر Windsor به کاربران جدید بونوس ۳۰ دلاری ارائه می‌دهد. گفتنی‌است این بونوس بسیار محبوب است و بسیاری از افراد که تجربه معاملاتی زیادی ندارند می‌توانند با استفاده از این بونوس بدون قبول هیچگونه ریسکی معامله کنند و در صورتی که سود نمودند سود خود را برداشت کنند.

WINDSOR-FXSERVICES.IR

کارگزاری ویندزور آری یا خیر؟!

بروکر Windsor نکات مثبت فراوانی دارد که باعث شده کاربران بسیاری از فعالیت در این بروکر ابراز رضایت کنند. نکات مثبت این بروکر شامل اعتبار بالا، طراحی عالی وبسایت و ارائه مطالب غنی به زبان فارسی به علاوه برگزاری وبینارهای بسیار خوب است. همچنین نباید رگوله معتبر CySEC ویندزور را هم از یاد ببریم.

حال دوباره به بخش اصلی کار می‌رسیم، بررسی نظرات و تجربیات کاربران داخلی و خارجی این بروکر. در اینجا سعی داریم که با مروری بر نظرات این عزیزان بتوانیم به جمع‌بندی مناسب‌تری در خصوص بروکرها برسیم. خوشبختانه جو منفی‌ای علیه این بروکر وجود ندارد و Windsor توانسته است نظرات کاربران بسیاری را در داخل از کشور جلب کند. بسیاری از کاربران داخلی این بروکر را در کنار آلپاری، روبوفارکس و … از معتبرترین بروکرهای فعال در بازار ایران می‌دانند.

کاربران خارجی نظرات متفاوت‌تری نسبت به ایرانی‌ها داشتند. از آنجایی که این بروکر با بازوی دیگر خود به این کاربران خدمات‌رسانی می‌کند، قاعدتاً نظرات ایشان نیز در مورد دیگر بازوی ویندزور بروکرز می‌باشد. برای بررسی بیشتر نظرات این کاربران می‌توانید از انجمن معتبر FPA (Forex Peace Army) دیدن نمایید.

در کل با توجه به تمامی موارد فوق و نظرات کاربران، می‌توانیم ویندزور را به عنوان یک بروکر معتبر به شما معرفی کنیم، ما باز هم اصرار می‌کنیم که در حین افتتاح حساب، حتما قوانین و شرایط این بروکر را مطالعه فرمایید.

کلاهبرداری بروکر ویندزور

در بعضی از وبسایت‌ها مشاهده شده که از عنوان “کلاهبرداری بروکر Windsor” استفاده شده تا مخاطبان بیشتری به وبسایت هدایت شود. اما تا کنون هیچ موردی از کلاهبرداری ویندزور گزارش نشده و اعتبار این کارگزاری بسیار بیشتر از آن است که بخواهد چند دهه فعالیت خود در فارکس را زیر سوال ببرد.

رتبه بروکر ویندزور

با توجه به ارزیابی های انجام گرفته توسط تیم تخصصی ایران بروکر، رتبه بروکر Windsor در میان بروکرهایی که به ایرانیان خدمت رسانی می‌کنند بسیار بالا بوده و جزو بهترین انتخاب‌ها برای ایرانیان است.

administrator

نظر دهید