بررسی جامع بروکر گرند کاپیتال

بروکر گرندکپیتال

بروکر گرند کپیتال در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است.

این بروکر که خدمات مناسبی به فارسی‌زبان‌ها می‌دهد و از زبان و سایت فارسی‌زبان و واریز و برداشت ریالی نیز پشتیبانی‌ می‌کند در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این بروکر بپردازیم.

سال تاسیس:   2006
دفتر مرکزی:   سنت وینسنت
رگوله: FSC
حداقل واریزی: 10 دلار
حداکثر لوریج: 1:2000
نمادهای معاملاتی: بیش از 50 نماد معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی:     MT4, MT5, WEBTRADER
واریز و برداشت:    ریالی، رمزارز، وب مانی، پرفکت مانی
سایت فارسی:    دارد
پشتیبانی فارسی:    دارد
کپی تردینگ:   دارد
حساب اسلامی:    دارد

بررسی کامل بروکر گرند کپیتال | Grandcapital

بروکر گرند کاپیتال جزء بروکرهایی است که همچنان و با دقت زیادی به منظور جلب رضایت بیشتر به مشتریان ایرانی خدمات می‌دهد. با توجه به خدمات ارائه شده از جانب بروکر گرند کاپیتال مانند سایت کاملاً فارسی و ارائه جوایز و بونوس های مناسبتی مقارن با مناسبت‌های ایرانی مانند ماه رمضان و یا عید نوروز، این بروکر قصد قطع همکاری با ایران را نداشته و این کشور جزو مشتریان هدف گرند کاپیتال است البته همه چیز بستگی به عدم تغییر سیاست ­های شرکت در آینده دارد.

رگوله و اعتبار بروکر گرند کاپیتال

گرند کاپیتال یک کارگزار فارکس است که توسط کمیسیون مالی FSC رگوله شده است. مقررات کمیسیون مالی به اندازه FCA, ASIC و یا CYSEC قوی نیست. البته این بدین معنی نیست که گرند کاپیتال جزو بروکرهای کلاهبردار است. گرند کاپیتال از سال ۲۰۱۶ عضو سازمان کمیسیون مالی شده است. همچنین نکته قابل توجه این است که تمام مشتریان زیر نظر واحد کمیسیون مالی بیمه شده‌اند و تا سقف ۵۰۰۰ دلار قادر به دریافت غرامت هستند.

همچنین این بروکر توسط شرکت serenity نیز رگوله شده است. این شرکت یک راه حل مدرن برای رگولاتوری بروکرها است که مبتنی بر فناوری بلاک چین بوده و قرار دادهای هوشمند را به گونه ­ای تنظیم می‌کند تا به گونه‌ای واسطه حل اختلاف و مشکلات احتمالی بین بروکر و تریدر­ها باشد.

گرندکاپیتال در سال 2019 جایزه برترین بروکر ECN آفریقایی و جایزه پیشرفت چشم­گیر در کوتاه مدت را دریافت کرده است. همچنین در سال 2020 نیز جایزه برترین خدمات دهنده سرویس‌های سرمایه‌گذاری آفریقا را دریافت کرده است.

انواع حساب در بروکر گرند کاپیتال

این بروکر دو نوع حساب واقعی و مجازی (دمو یا آزمایشی برای افراد تازه کار جهت تمرین) ارائه داده است. انواع حساب‌های واقعی این بروکر به این ترتیب است:

امتیازات و بونوس ها در گرند کاپیتال

گرند کپیتال روی بونوس‌های خود تبلیغ زیادی کرده است!

در دوره محدودی با واریز مبلغ بیش از ۱۰۰ دلار، ۱۰۰% پاداش ارائه داده که قابل برداشت بوده است. البته این مورد بستگی به مناسبت‌های متفاوت دارد و زمان محدودی نیز جهت برداشت سود وجود خواهد داشت.

در بروکر گرند کپیتال به ازای هر لات ۳ دلار پاداش به حساب شما افزوده می‌شود و در زمان واریز وجوه نیز هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌شود. این بروکر برای معاملات با حجم بالا و برخی از ابزارهای مالی نیز بونوس ارائه می­دهد.

بونوس ۵۰۰ دلاری گرند کاپیتال

بونوس ۵۰۰ دلاری معروف گرند کاپیتال تنها به مدت یک هفته فعال بوده و در صورت عدم افزایش موجودی قابل برداشت نخواهد بود؛ این بونوس بسیار پرطرفدار است و از بونوس‌های بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

برای دریافت این بونوس و مطالعه شرایط کلیک کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی گرند کاپیتال

بروکر گرند کاپیتال از متاتریدر ۵ ، ۴ و وب تریدرکه دقیقا مانند پلتفرم سایت تریدینگ ویو است پشتیبانی می‌کند. این بروکر اپلیکیشن گرند ترید را نیز برای استفاده در موبایل ارائه داده که از گوگل پلی به راحتی قابل دانلود است

اگر از موبایل استفاده می‌کنید می‌توانید برای امنیت بیشتر Google Authenticator را فعال نمایید.

واریز و برداشت در بروکر گرند کاپیتال

این بروکر از روش‌های متداول واریز و برداشت مثل

وبمانی،
بیتکوین، اتریوم یا تتر
پرفکت‌مانی
واریز و برداشت ریالی
پشتیبانی می‌کند.

اگر در خصوص واریز و یا برداشت دچار مشکلی شدید می­توانید از طریق تلگرام درخواست پشتیبانی کنید تا شما را راهنمایی کنند.

پشتیبانی بروکر گرند کاپیتال

همانطور که در ذکر شد این بروکر در زمینه ارتباط با مشتریان خصوصاً مشتریان ایرانی تلاش زیادی کرده و سایت کاملاً فارسی به همراه وبلاگ آموزشی راه‌اندازی کرده است.

این بروکر در تلگرام پشتیبان فارسی مناسبی دارد.  همچنین صفحه چت آنلاین هم موجود است که می­ توانید به کارشناس متصل شده و سؤالات خود را بپرسید. همچنین قسمتی نیز برای سؤالات پیش­بینی شده تعبیه شده که می‌توانید با جستجوی سوال خود، پاسخ مورد نظر را بیابید. می‌توانید برای پشتیبان تیکت ارسال کنید و منتظر دریافت پاسخ بمانید.

نظرات کاربران

بر اساس نظرات کاربران، گرندکاپیتال برای افرادی که باینری آپشن کار می‌کنند نیز مناسب است. اکثراً به دنبال استفاده از بونوس های فراوان این بروکر هستند اما لازم به ذکر است که این بونوس ها دارای مدت زمان معین بوده و باید قوانین و شرایط بونوس را به صورت کامل ملاحظه کنید. مثلا در برخی بونوس‌ها در صورت عدم واریز وجه معادل سود کسب شده، امکان دریافت بونوس را ندارید.

اما نکته منفی قابل مشاهده در بین نظرات در خصوص بونوس های ارائه شده است که عمدتاً قابل استفاده نبوده و یا در کل کاربردی نداشته‌اند. کاربر دیگری از تجربه تلخ خود در مورد بونوس ارائه شده گفته است که پس از برداشت بونوس ارائه شده و گذشت سه هفته کاری، بروکر همان مبلغ را از موجودی کاربر دریافت کرده است!

طبق نظرات بررسی شده بروکر گرند کپیتال بیشترین میزان برنامه‌های همکاری با مشتریان را در بین دیگر بروکرها دارد. عدم دریافت کمیسیون در زمان واریز نیز از موارد مورد علاقه کاربران است. برخی از کاربران از اسپرد کم، اجرای سریع معاملات و امکان برداشت سریع رضایت زیادی داشته‌اند.

administrator

یک پاسخ به “بررسی جامع بروکر گرند کاپیتال”

  • ساسان

    در برخی وبسایت ها اعلام شده که،خدمات گرند کپیتال به مشتریان بیش از 190 کشور از جمله تریدرهای ایرانی ارائه می شود. از این رو، می توانید به راحتی در این کارگزاری افتتاح حساب کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟

نظر دهید