معرفی و بررسی صرافی والکس | Wallex

صرافی والکس

شاید اولین و مهمترین ویژگی که یک صرافی ارزهای دیجیتال باید داشته باشد امنیت دارایی و معاملات مشتریانش است. صرافی والکس سعی کرده با بکارگیری بهترین روش‌های ایجاد امنیت، این اطمینان را به مشتریان خود بدهد.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1397
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: 14
پشتیبانی: چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: ندارد

کارمزد معاملات: 0.35 درصد
امکان معامله بدون احراز هویت:
ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت: 1 بیت کوین
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی والکس

این روزها با آشنایی هر چه بیشتر مردم با رمزارزها، استفاده از بستری امن و مطمئن همچون صرافی والکس به مسئله‌ای مهم تبدیل شده است. صرافی والکس می‌تواند یکی از پلتفرم‌های مناسب برای استفاده کاربران باشد.

به دلیل تحریم‌های بین المللی استفاده از اکثر پلتفرم‌های خارجی برای ایرانیان مقدور نمی‌باشد. تعداد کمی هم که با ایرانیان کار می‌کنند با اعمال شرایط سختگیرانه شرایط استفاده را برای آنها دشوار کرده است.

در این میان استفاده از صرافی‌های داخلی مانند صرافی والکس برای خرید و فروش رمز ارزها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. صرافی والکس توانسته با ایجاد بستری مناسب جز صرافی‌های مورد استفاده کاربران در کشور شود.

صرافی والکس رابطی میان خریداران و فروشندگان رمزارزها می‌باشد که با سرعت و کیفیت مناسب خرید و فروش را برای هر دو طرف آسان می‌کند. در این پلتفرم کاربران قیمت‌های پیشنهادی خود را برای خرید یا فروش اعلام می‌کنند و معاملات خود را انجام می‌دهند. صرافی والکس بیش از چهارصد هزار کاربر دارد.

صرافی والکس یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش و تبادل رمزارز‌ها است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

والکس | walex| fxservices

 

ویژگی‌های صرافی والکس

شاید اولین و مهمترین ویژگی که یک صرافی ارزهای دیجیتال باید داشته باشد امنیت دارایی و معاملات مشتریانش است. صرافی والکس سعی کرده با بکارگیری بهترین روش‌های ایجاد امنیت، این اطمینان را به مشتریان خود بدهد.

والکس | walex| fxservices

ارائه کیف پول اختصاصی

ارائه کیف پول اختصاصی یکی دیگر از ویژگی‌های یک صرافی کارآمد می‌باشد. برای کاربرانی که به طور مستمر در بازار رمزارزها خرید و فروش انجام می‌دهند داشتن یک کیف پول اختصاصی در صرافی یک امتیاز محسوب می‌شود.

با در نظر گرفتن کارمزد بالای تراکنش‌های بسیاری از رمزارزها، استفاده از صرافی که کیف پول اختصاصی نداشته باشد اصلا یه صرفه نیست. صرافی والکس با در اختیار گذاشتن کیف پول اختصاصی این مشکل را برای مشتریان خود حل کرده است.

 

تنوع در رمزارزها

فعالان بازار رمزارزها همیشه به دنبال صرافی هستند که بیشترین کوین قابل معامله را برای آنها فراهم کند.

شاید والکس نتوانسته باشد در این زمینه مشتریان خود را راضی نگه داشته باشد. تنوع کوین‌های قابل خرید و فروش در صرافی والکس به نسبت پایین بوده و همه نیازهای کاربران را فراهم نکرده است.

اما کوین‌هایی که پشتیبانی می‌کند همه از بهترین رمزارزها هستند. کاربران صرافی والکس به راحتی می‌توانند از بین ارزهای این صرافی گزینه مورد نظر خود را خرید و فروش کنند.

این صرافی از اکثر رمزارزهای معروف بازار پشتیبانی می‌کند که از آنها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، دش، بیت کوین کش، ریپل، لایت کوین، ترون و غیره اشاره کرد.

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته

از ویژگی‌های مثبت یک صرافی معتبر، داشتن پشتیبانی سریع و پاسخگو است. بخاطر ماهیت بازارهای رمزارزها گاهی نیاز به یک مشاوره و راهنمایی سریع امری اجتناب ناپذیر است. والکس با پاسخگویی سریع و حرفه‌ای و همچنین با برخوردی خوب با مشتریان توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

 

حجم معاملات بالا

والکس با داشتن بیش ار چهارصد هزار کاربر فعال یکی از بالاترین نقدینگی و حجم بازار را در داخل کشور دارد. این آمار نشان دهنده سرعت بالا تراکنش‌ها است. کاربران می‌توانند از این سرعت به نفع خود استفاده کنند.

والکس | walex| fxservices

کارمزدها

بحث کارمزدها همیشه بین طرفداران صرافی‌های مختلف داغ بوده و آن را همیشه به عنوان یکی از آپشن‌های انتخابی خود در نظر می‌گیرند.در زیر به برخی از کامزد‌های دریافتی صرافی والکس اشاره کرده‌ایم:

کمتر از ۲۰ میلیون تومان ۰.۴%

بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان ۰.۳۵%

بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۰.۳%

بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ۰.۲۵%

بالای ۲۰۰ میلیون تومان ۰.۲%

 

صرافی والکس

صرافی والکس شاید بهترین صرافی ارز دیجیتال کشور نباشد اما بی شک بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

با وجود داشتن معایبی همچون پایین بودن تعداد کوین‌های قابل معامله و یا طولانی بودن پروسه احراز هویت، به خاطر امنیت بالا و پشتیبانی خوب توانسته تا حدودی در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

administrator

یک پاسخ به “معرفی و بررسی صرافی والکس | Wallex”

نظر دهید