ویژه تریدرها: درآمد از همه معاملات

ویژه تریدرها: درآمد از همه معاملات

«فارکس سرویسز» به عنوان جامع ترین مرجع ارائه خدمات بازارهای مالی، در تلاش است تا متناسب همه فعالین بازار خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه کند. با همین هدف برای افرادی که با بازار فارکس آشنایی دارند و در حال معامله هستند و نیازی به «خدمات شروع از صفر» ما ندارند، خدمات زیر را در جهت کمک به بهبود کیفیت فعالیت شما ارائه می کند:

– ارائه کش بک با هدف کاهش هزینه های معاملاتی

– ارائه تحلیل بازارهای مالی بصورت روزانه و رایگان
– دوره های آموزشی پیشرفته
– مشاوره بهبود عملکرد
– ارائه تخفیفات دائمی برای استفاده از تریدر شاپ

 

در ادامه هر یک از موارد 5 گانه را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

کش بک فارکس | فارکس سرویسز

1. درآمد از همه معاملات!
[پرداخت کش بک دلاری با هدف کاهش هزینه معاملاتی]

هزینه های معاملاتی همیشه دغدغه معامله گران بوده است، مخصوصا اسکلپرها و کسانی که تعداد و حجم معاملاتی بزرگ تری دارند. یکی از راه های کاهش هزینه های معاملاتی انتخاب بهترین بروکر با اسپردهای رقابتی و حساب مناسب است. اما راه دیگری هم وجود دارد، شما می توانید با استفاده از کدمعرف هر بروکر از تخفیف در هزینه معاملاتی استفاده کنید و بخشی از اسپردهای پرداختی را بصورت روزانه یا هفتگی و بصورت دلاری به حساب خود بازگردانید. با این ترفند شما از هر معامله کسب سود کرده اید!
از مبلغ به ظاهر کم بابت هر معامله گذر نکنید، جمع این مبالغ در پایان ماه درصد قابل توجهی نسبت به سرمایه شما خواهد بود. علاوه بر اینکه این مبلغ بدون هیچ تلاش اضافه ای به شما پرداخت خواهد شد.

نگران نباشید این کار هیچ هزینه پنهانی بر معاملات شما اضافه نمی کند و برای اکانت شما خطری ندارد و برنامه ای تشویقی از سمت خود بروکرهای فارکس است.
برای فعال کردن کش بک با پشتیبانی فارکس سرویسز تماس بگیرید

سیگنال فارکس

2. ارائه تحلیل و موقعیت های معاملاتی

با هدف بهبود سوددهی شما عزیزان تحلیل بازارهای مالی از جمله فارکس، رمزارز و حتی بورس تهران به شیوه ای جدید به عنوان مکمل دوره های آموزشی و بصورت اختصاصی به مشترکین «فارکس سرویسز» ارائه می شود.
برای استفاده از این کانال که بصورت رایگان است کافی است از طرف فارکس سرویسز افتتاح حساب کرده باشید یا از سرویس کش بک ما استفاده کنید.

3. دوره های آموزشی پیشرفته

در صورتی که احساس می کنید هنوز نیاز به آموزش دارید یا قصد دارید مهارت های خود در زمینه معامله گری را ارتقا دهید ما به شما شرکت در دوره های آموزشی پیشرفته فارکس سرویسز را پیشنهاد می کنیم.

این دوره ها بطور واقعی به شما می آموزد چطور معامله کنید. این دوره ها بصورت مجازی و حضوری به شما ارائه می شود که در صورت عضو بودن در «فارکس سرویسز» می توانید از تخفیف 30%+کسر هزینه دوره مقدماتی (در صورت پرداخت) استفاده کنید.

مشاوره معامله گری

4. مشاوره معامله گری

اگر احساس میکنید با وجود گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت هنوز به سوددهی نرسیده اید «مشاوره معامله گری» می تواند فعالیت شما را با نگاه از بیرون، ارزیابی نماید و با ارائه پیشنهاد و نقشه راهی برای بالابردن بازدهی و یا  ایجاد بازدهی مثبت شما را یاری دهد. 
ما آماده ایم تا در اسرع وقت بصورت حضوری و آنلاین به صورت رایگان سیستم معامله گری شما را بررسی کنیم و به شما مشاوره دهیم.

5. «فروشگاه معامله گری» همیشه تخفیف 

مشترکان «فارکس سرویسز» با توجه به سطح معاملاتی و اشتراک شان می توانند محصولات و خدمات معامله گری در «فروشگاه معامله گری فارکس سرویسز» را تا 30% تخفیف تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در «باشگاه معامله گری فارکس سرویسز» با ما تماس بگیرید:

administrator

نظر دهید