بررسی جامع بروکر ارانته

بروکر ارانته

 

در سال‌های اخیر شاهد ظهور بروکرهای جدیدی بودیم که همگی با هدف آسان کردن معامله در بازارهای جهانی شکل گرفتند. این بروکرها با خدمات گسترده شرایطی را محیا کردند تا تریدرها بتوانند با اطمینان کامل و در یک محیط امن اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش کالاها، شاخص‌ها، ارزها و موارد دیگر نمایند. یکی از این بروکرهای نوظهور ارانته است.

بروکر ارانته - بروکر فارکس - فارکس 360
امتیاز کل
10/ 0

ارانته | ERRANTE
قبرس
| 6 سال سابقه
| رگوله FSA | CySEC   
| خدمات به ایرانیان 🇮🇷 | پشتیبانی فارسی
| واریز و برداشت ریالی و رمزارز

No Data Found

پلتفرم معاملاتی
 MT4/5 | CTrader
Full license

بررسی کامل بروکر ارانته | Errante

بروکر ارانته از جدیدترین بروکرهایی است که وارد بازار شده و به نظر می‌رسد اگر خدمات خود را به همین شکل در آینده هم ادامه دهد آینده مناسبی در انتظار آن باشد. این بروکر در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد که به نسبت بروکرهای قدیمی سابقه کمتری از نظر فعالیت دارد. برای کاربران اعتماد به یک بروکر تازه کار کمی دشوار است که این امر خود چالشی بزرگ برای بروکر ارانته می‌باشد.

اما با این وجود بروکر Errante در طی مدت زمان کمی که وارد بازار معاملات شده است، به دلیل خدمات مناسب خود موفق شده است مشتریان زیادی جذب نماید. شاید بتوان گفت که اگر Errante بتواند خدمات مناسب خود را به همین شکل ادامه دهد می‌توان انتظار داشت که به عنوان یک رقیب تازه نفس برای بروکرهای قدیمی شناخته شود.

اولین گزینه‌ای که کاربران برای بررسی یک بروکر معتبر انتخاب می‌کنند، مراجعه به وبسایت بروکر است. کاربران باید بتوانند در وبسایت بروکر به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. خوشبختانه وبسایت بروکر Errante با رابط کاربری خوب این امر را فراهم کرده است.

شما در وبسایت بروکر Errante براحتی می‌توانید به اطلاعاتی همچون رگوله، انواع حسابها، نمادهای قابل معامله و غیره دسترسی داشته باشید.

بروکر Errante در وبسایت خود زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند که این خود یک امتیاز برای بروکر نزد کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

بروکر Errante دارای 2 رگولاتوری FSA و CySec است.

ارانته تحت نظارت رگولاتوری سایسک با شماره ثبت ۳۸۳/۲۰ قرار دارد. این رگولاتوری مختص کاربران اروپاست و شامل ایرانیان نمی‌شود.

رگوله FSA یکی از رگوله‌های آفشور است که اعتبار بالایی ندارد. Errante توانسته رگوله قبرس را برای شعبه اصلی دریافت نماید که اعتبار قابل قبولی دارد. می‌توان گفت این بروکر به طور کلی اعتبار مناسبی دارد هرچند به مشتریان ایرانی با رگوله متوسط FSA خدمات بدهد.

 

حساب های معاملاتی بروکر ارانته

در ادامه بررسی بروکر ارانته بهتر است ابتدا نگاهی به حساب‌های معاملاتی آن داشته باشیم. این کارگزاری نسبتا جدید فارکس، چهار حساب مختلف را برای کاربران خود، فراهم کرده است. حساب استاندارد، پرمیوم، وی آی پی و نهایتا حساب Tailor Mode در اختیار شما قرار گرفته است. ویژگی هر حساب در جدول زیر نشان داده شده است.

بهترین حساب معاملاتی Errante

حساب‌های بروکر Errante تنها در میزان واریز اولیه و مقدار اسپرد با هم تفاوت دارند. در حسابهای استاندارد و پرمیوم برای شما فقط اسپرد محاسبه میشود. در دو حساب دیگر اسپرد شما کمتر خواهد بود اما در عوض به ازای هر لات 2 تا 3 دلار کمیسیون پرداخت می‌کنید.

از جمله ویژگی‌های حساب های این کارگزاری، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

حساب ECN VIP: این حساب مخصوص کاربران وی آی پی بوده و کاربران باید حداقل ۵ هزار دلار برای افتتاح حساب واریز اولیه داشته باشند. این حساب ۳ دلار در لات از کاربران کمیسیون دریافت می کند و اسپرد آن ۰.۲ پیپ است.
حساب ECN استاندارد: دومین حساب بروکر Errante به حداقل 50 دلار واریز اولیه برای افتتاح حساب نیاز دارد و میزان اسپرد آن 1 پیپ است.
حساب Tailor Made: این حساب دارای اسپرد ۰.۰ پیپ بوده و نیاز به واریز اولیه ۱۵ هزار دلار برای افتتاح حساب دارد. در هر لات نیز ۲ دلار کمیسیون از کاربران دریافت می کند.
حساب ECN Premium: در این نوع از حساب ، حداقل میزان شارژ اولیه باید ۱۰۰۰ دلار باشد و اسپرد آن نیز به میزان ۰.۷ پیپ کاهش خواهد یافت.

 

شارژ حساب Errante بروکر (واریز و برداشت)

بروکر ارانته Errante نیز همچون دیگر بروکرهای محبوب در جهان، از روش های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی می کند. از این رو کاربران قادر هستند به روش های مختلفی در این بروکر اقدام به شارژ حساب خود نموده و یا از آن برداشت کنند.

از جمله روش های واریز و برداشت ارانته باید به روش های زیر اشاره کنیم:

برداشت و واریز با بیت کوین
برداشت و واریز با اتریوم
واریز و برداشت با پرفکت مانی
واریز و برداشت از طریق حواله بانکی
واریز و برداشت با ریپل
برداشت و واریز با تتر
واریز و برداشت ریالی
در میان تمامی این روش ها، مهمترین روش واریز و برداشت ریالی است که می توان از صرافی های معتبر اقدام به انجام این کار نمود. به همین دلیل کاربران ایرانی با اطمینان از بروکر ارانته Errante برای سرمایه گذاری و انجام معامله در بازارهای مختلف استفاده می کنند.

 

اسپردها

بروکر ارانته را می‌توان جز کارگزاری‌هایی قرار داد که کمترین اسپرد را از مشتریان خود دریافت می‌کند. این موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های این بروکر تازه کار می‌باشد. در زیر به میزان اسپرد دریافتی توسط بروکر ارانته بر روی چند جفت ارز پر طرفدار نگاهی می‌اندازیم.

جفت ارز EUR/USD : میانگین اسپرد ۱.۰۳ پیپ
جفت ارز GBP/USD : میانگین اسپرد ۱.۳۰ پیپ
جفت ارز USD/JPY : میانگین اسپرد ۱.۰۷ پیپ
جفت ارز USD/CHF : میانگین اسپرد ۱.۵۰ پیپ
اسپرد طلا : میانگین اسپرد ۳۶ پیپ
اسپرد بیتکوین : تقریبا ۶۵ دلار

پشتیبانی

همیشه داشتن پشتیبانی قوی و سریع یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب بروکر مناسب بین کاربران بوده است. خوشبختانه بروکر ارانته خدمات پشتیبانی به زبان فارسی را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق تلگرام بین ساعات ۹ صبح تا ۲۴ شب شب با پشتیبانی بروکر ارانته در تماس باشید. امیدواریم در آینده پشتیبانی ۲۴ ساعته شود.

 

بررسی کلی بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از بروکرهای تازه واردی است که به خاطر تیم قوی، پشتیبانی مناسب و تنوع حساب‌های معاملاتی در بین معامله گران طرفدار پیدا کرده است. شاید در نگاه اول سابقه کم این بروکر ما را برای ثبت نام در آن دچار تردید کند. اما واقعیت این است که بروکر ارانته با ویژگی‌های خوبی از جمله اسپردهای کم، تنوع دارایی های معاملاتی، پشتیبانی فارسی و غیره در سطح بروکرهای مطرح بازار قرار می‌گیرد.

امیدواریم این بروکر در آینده با پشتیبانی از مشتریان خود و ارائه خدمات با کیفیت به یکی از منتخبین فارکس سرویسز تبدیل شود.

administrator

2 نظر به “بررسی جامع بروکر ارانته”

  • موسوی

    اگر تحقیق کنید میفهمید که که بروکر ارانته یکی از کارگزاری‌های مطرحی است که خدمات معامله‌گری را به ایرانیان ارائه می‌کند. این بروکر دارایی‌های معاملاتی مختلفی از جمله رمز ارز، سهام، شاخص‌ها و جفت ارزهای اصلی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. در بروکر ارانته علاوه بر متاتریدر می‌توانید از سی تریدر نیز برای معاملات خود استفاده کنید. این کارگزاری همچنین امکان واریز و برداشت ریالی از داخل ایران را با یک واسطه فراهم کرده است. اسپرد و کمیسیون ارانته در مقایسه با سایر رقبا بسیار پایین است که مناسب معامله گران اسکلپر است. همچنین میتوان فهمید که این بروکر یکی از بروکر های معتبر بازار فارکس هم هست که میتوانید با خواندن نظرات بسیاری از تریدر ها به این نتیجه برسید. حالا شاید سوال شود که چرا بروکر شناخته شده ای بین ایرانی ها نیست. خب میشه گفت بیشتر به علت خدمات رسانی دیرتر نسبت به بعضی از بروکر ها است

  • هانیه59

    بروکر ارانته یکی از بروکرهای تازه نفس است که حساب‌های مختلفی را با شرایط مختلف در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.بروکر ارانته را می‌توان یک بروکر جوان اما بسیار قابل اعتماد دانست که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و خدمات مناسبی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. این بروکر همه دارایی‌های قابل معامله در فارکس را به کاربران ارائه می‌کند و میزان اسپرد و کمیسیون آن به شدت رقابتی و در سطح قابل قبولی است.

نظر دهید