بررسی جامع بروکر آلپاری

بررسی و ارزیابی بروکر آلپاری در 2024 فارکس 360

آلپاری؛ قدیمی‌ترین و ماندگارترین بروکر در مارکت فارکس ایران

بروکر آلپاری Alpari یکی از قدیمی ترین بروکرهای حال حاضر در مارکت فارکس ایران و جهان است، این بروکر در سال ۱۹۹۸ یعنی حدود ۲۶ سال قبل تاسیس و در گذر زمان در طول سال های فعالیت خود تبدیل به یک بروکر مهم در تجارت جهانی گردید. آلپاری در حال حاضر بیش از ۲ میلیون مشتری در سرتاسر جهان دارد. مالک کمپانی آلپاری، آندری داشین مدیری کارکشته با روابط کاری بسیار حساب شده است.

امتیاز کل
10/ 0

آلپاری | Alpari
🇨🇾
قبرس
| بیش از 26 سال سابقه
| رگوله FSC | Mwali
| خدمات به ایرانیان 🇮🇷 | پشتیبانی فارسی
| واریز و برداشت رمز ارز، ریالی

No Data Found

بررسی کامل بروکر آلپاری | Alpari

خوشبختانه آلپاری بخش فارسی سایت خود را به خوبی ارتقا بخشیده و خدمات خوبی برای فارسی‌زبان‌ها فراهم آورده است. با توجه به فارسی بودن سایت آلپاری می توانید اطلاعات خوبی از امکانات این بروکر به دست آورید.

آقای آلپاری!

انتخاب بروکر فارکس در یک نگاه

نگاهی به این تصویر بیندازید؛ مردی که با اعتماد به نفس، کاریزما و لباسی شیک، انگار خودِ مفهوم اعتبار و اطمینان را به تصویر کشیده. این دقیقاً همان چیزی است که آلپاری می‌خواهد به شما نشان دهد: یک تجربه معاملاتی بی‌دردسر و با کیفیت بالا. آلپاری نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان به دنبال آن است که معامله‌گران را با خدماتی درجه یک و قابل اعتماد همراهی کند.

این عکس، اولین‌بار توسط کارخانه خلاقیت فارکس360 خلق شده. آن‌ها توانسته‌اند با این تصویر، احساسات واقعی معامله‌گران را درگیر کنند و به نکات مثبت و منفی که کاربران از آلپاری دارند، جان ببخشند. این نه تنها هنر است، بلکه بازتابی از تجربیات واقعی معامله‌گری است که آلپاری برای مشتریانش فراهم آورده.

و حالا، برای آنکه شما بتوانید تصویر کامل‌تری از آلپاری به دست آورید، دعوتتان می‌کنیم به مقاله‌ای که در ادامه آورده شده است، سری بزنید. ما در آن به تفصیل به بررسی ویژگی‌ها، خدمات و نحوه عملکرد آلپاری پرداخته‌ایم. اطمینان داریم که این مطالعه به شما کمک خواهد کرد تا با دیدی باز و اطلاعاتی دقیق، بهترین تصمیم را برای معاملات فارکس خود بگیرید.

بررسی کامل بروکر آلپاری در فارکس360 - به روزترین بررسی آلپاری ویژگی ها و مزایا
آلپاری | ایجاد شده در کارخانه خلاقیت فارکس 360.

آیا بروکر آلپاری معتبر است؟
رگوله‌‌ها و مجوزهای بروکر آلپاری

آلپاری اینترنشنال یکی از معتبرترین گروه های کارگزاری است، طبق اعلام در سایت بروکر، این کارگزاری در جزایر سنت وینسنت با شماره رجیستر 20389 IBC 2012  به ثبت رسیده و همچنین از کشور بلیز و رگولاتری IFSC به شماره لایسنس  IFSC/60/301/TS/18 دریافت رگوله نموده است .

همانطور که از یک نام تجاری معتبر انتظار می‌رود، آن‌ها تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی (FSC) هستند. رگولاتوری IFSC جزو رگلاتوری‌های آفشور است و در لیست نهادهای رگوله کننده بازارهای مالی به همراه سایر رگولاتری‌های آفشور مانند: FSC جزایر ویرجین بریتانیا و FSA جمهوری سیشل و … در رده آخر (از لحاظ میزان اعتبار جهانی) قرار دارند.

بنابراین از دیدگاه مبحث رگوله‌ها و مجوز‌ها، بروکر آلپاری نمره متوسطی را دریافت می نماید. در این بروکربه عنوان یکی از اعضای کمیسیون مالی که یک مرجع حل اختلاف خارجی در دسترس است، اگر ادعایی مبنی بر ضرر و زیان به نفع معامله‌گر باشد، به شخص تا حداکثر غرامت ۲۰ هزار دلار پرداخت خواهد گردید.

رگوله آلپاری - Comoros Union با شماره HY00423015 به ثبت رسیده - جزایر کومور - بررسی در فارکس 360

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

MWALI INTERNATIONAL SERVICES AUTHORITY رگوله بروکر آلپاری در MISA

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آلپاری عضو financialcommission حل و فصل شکایات مالی است. فارکس 360

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

انواع حساب‌ های معاملاتی آلپاری

بروکر آلپاری به طور کلی ۶ نوع حساب دارد.

حساب استاندارد برای شروع حساب مناسبی است. اگر تازه کار هستید و می‌خواهید یک حساب انتخاب کنید پیشنهاد ما حساب استاندارد روی متاتریدر ۴ است. برای معامله‌گران حرفه‌ای، پیشنهاد ما حساب‌های ECN استاندارد و ECN Pro است. این دو حساب سفارش‌های معاملاتی شما را با کمترین تأخیر می‌کنند که همین مورد، یکی از دلایل محبوب بودن این حساب بین معامله‌گران حرفه‌ای است.

پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری

Alpari به عنوان یک پلتفرم تجاری محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بسترهای تجاری متاتریدر 4 (MT4) را در کنار نسل پیشرفته متاتریدر 5 (MT5) در اختیارمشتریان خود قرار داداه است.

 

روش‌های واریز و برداشت ایرانیان در بروکر آلپاری

در بروکر Alpari امکان انجام شارژ و برداشت ریالی توسط صرافی های الکترونیک مورد اعتماد بروکر برای تمامی مشتریان وجود دارد و کاربران ایرانی می‌توانند شارژ و برداشت‌های خود را به صورت ریالی به انجام برسانند.

یکی دیگر از مزیت‌های بروکر آلپاری در زمینه واریز و برداشت این است که پس از انجام هر واریز ریالی از طریق صرافی الکترونیکی، اکانت مشتری ۲ درصد بیشتر شارژ می‌گردد.

بیشتر تریدرهای فارکس در تراکنش‌های خود از کیف پول الکترونیکی وبمانی (WebMoney) استفاده می‌کنند، زیرا هم کارمزد کمتری دارد‌ (هشت دهم درصد) و هم این‌که پروسه‌ بسیار سریع، راحت و امنی دارد.

افتتاح حساب در بروکر آلپاری

مانند هر کارگزار دیگری، برای داشتن یک حساب در آلپاری، به داشتن برخی موارد نیاز دارید که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

– حداقل سرمایه افتتاح حساب
حداقل مبلغ سپرده جهت افتتاح حساب در بروکر آلپاری از صفر دلار برای حساب Nano MT4 شروع و برای حسابهای ECN به ترتیب از ۲۰ دلار تا ۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

– مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب ریل
ثبت نام در این بروکر بسیارآسان است و با کلیک بر روی این لینک ورود به سایت آلپاری و تکمیل یک سری فرم اولیه و ارائه مدارک احراز هویت و تأیید آدرس که شامل: کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه رانندگی و همچنین قبض (آب، برق و…) که نشان دهنده آدرس محل سکونت شماست به پایان می‌رسد.

اطلاعات تماس خود را با دقت تکمیل نمایید، زیرا ایمیل و شماره همراه شما طی دریافت تاییدیه‌های مراحل ثبت نام و در حین فعالیت، مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید قابل دسترس باشد.

حساب PAMM در بروکر آلپاری

کسب درآمد از بازارها مشروط به انجام معامله هست.

در بازارهای ارز، طلا و نفت جهانی شما میتوانید بین دو گزینه انجام دادن معاملات به صورت شخصی و یا سرمایه گذاری در حساب های پم یکی را انتخاب کنید.

تفاوت در این هست که در حالت ترید شخصی برای کسب بازدهی به صورت مستقیم بر روی سرمایه خود در بازار باید معامله انجام دهید، پس باید آموزش و تجربه کافی رو کسب کرده باشید.

اما در حالت دوم؛ یک معامله گر موفق را که حسابی عمومی تحت عنوان؛ حساب پَم (صندوق های سرمایه گذاری در بورس بین الملل) در یک کارگزای بین المللی معتبر مانند آلپاری ایجاد کرده است را انتخابو سرمایه خود را به این حساب عمومی که پم نامیده میشود، منتقل می‌کنید.

بروکر آلپاری نیز با فراهم کردن شرایط افتتاح حساب پم برای کاربران خود این فرصت را برای افراد مبتدی یا افرادی که به هر دلیل مایل به انجام ترید شخصی نیستند، فراهم نموده است.

 

کپی تریدینگ در بروکر آلپاری

اگر تازه وارد دنیای معاملات شده‌اید، اعتماد به نفس ندارید یا زمان کمی دارید، علاوه بر مزیت حساب پم می‌توانید از ویژگی کپی تریدینگ Copy Trading استفاده نمایید. در کپی تریدینگ حساب شما به طور خودکار حرکت معامله گران باتجربه را با استفاده از این پلتفرم کپی می‌نماید.

شما با انتخاب از لیست رتبه‌بندی مدیران برتر حساب بین المللی Alpari، که لیستی از معامله‌گران پذیرفته شده به عنوان مدیران استراتژی است، می‌توانید کپی معامات آنها را به سرعت روی پلتفرم خود داشته باشید.

آیا آلپاری قابل اعتماد است؟

از سوالات دیگری که همیشه دغدغه ذهنی معامله گران در زمان افتاح حساب است و به کرات آن را در فضای مجازی مشاهده کرده‌ام، این است که آیا بروکر معتبر است یا ظن کلاهبرداری وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت:

آلپاری یک شرکت بین المللی است که دارای مجوزهای نظارتی متعددی است تا بتواند خدمات خود را در سطح جهانی ارائه نماید، که شامل مجوزهای اداره خدمات مالی سنت وینسنت، گرانادین و کمیسیون خدمات مالی بین المللی بلیز است.

علاوه بر این، آلپاری عضو کمیسیون مالی است، یک سازمان بین المللی که در حل اختلافات در حیطه خدمات مالی در بازار فارکس مشغول است.

برای محافظت از دیتاهای بروکر، آلپاری بین المللی به استانداردهای امنیتی دقیقی پایبند است و از جدیدترین فناوری‌های امنیتی روز دنیا بهره می‌برد.

کلیه پرداخت‌های پردازش شده از طریق سایت توسط یک ارائه دهنده پرداخت امن انجام می شود، که اطمینان می دهد اطلاعات شخصی در امنیت کامل است.

در صورت بستن حساب آلپاری، اطلاعات حساب شما به مدت ۷ سال حفظ ونگهداری می‌شود.

با توجه به سابقه کاری، رگوله‌ها‌، مجوزها، بنیه و قدرت مالی ذکر شده، بروکر Alpari یک کارگزار کلاهبردار نیست، بلکه یک برند تجاری معتبر و شناخته شده است که عملکرد خود را به میلیون‌ها مشتری تاکنون ارائه داده و سابقه طولانی عملکرد موفق را اثبات نموده است.

مزایا و معایب بروکر آلپاری

علاوه بر موارد ذکر شده طی این مقاله، بصورت موردی می‌توان مزایا و معایبی را از عملکرد بروکر آلپاری برشمرد:

  • هزینه معاملات برای برخی از ابزارها نسبت به برخی بروکرها، در آلپاری بالاتر است.
  • امکان معامله حتی برای سرمایه گذاران خرد که می توانند حداقل ۵ یورو سپرده گذاری کنند امکان‌پذیر است.
  • اگر در فکر استفاده از ابزار محبوب استراتژی مدیران برای کپی تریدینگ معاملات هستید، هزینه هایی برای شما در بر دارد. برای انتخاب مدیر استراتژی، شما باید 100 EUR/USD/GBP بپردازید، که می‌تواند مانعی برای کسانی باشد که تازه شروع به تجارت کرده‌اند و به دنبال سپرده گذاری کوچک و امن هستند.
  • علاوه بر این، درک اصطلاحات مورد استفاده در کپی تریدینگ برای معامله گران تازه کار دشوار است.
  • آنها ابزار تحقیقاتی را از طریق پلتفرم MetaTrader 4 ارائه نمی دهند، که پیگیری اطلاعات بازار را دشوار می‌نماید. اگرچه پلتفرم MetaTrader 5 مقالات خبری کوتاهی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به تحقیقات کمی کمک نماید.
  • تمامی مشتریان بروکر آلپاری می توانند به صورت رایگان از سرویس خبری FXWIREPRO استفاده نمایند. این سرویس خبری بر روی MT4 در بخش News ارائه می شود و در طول روز تمامی اخبار مربوط به اتفاقات بازار فارکس را به اطلاع استفاده گنندگان می رساند. شایان ذکر است استفاده از این سرویس خبری از طرف مدیر عامل کمپانی metaquotes  (مالک نرم افزار متاتریدر) به تمامی معامله‌کنندگان دنیا توصیه شده است.

 به طور کلی، بررسی Alpari این شرکت را با سابقه طولانی در عملکرد، که بحران‌های متعددی را طی سال‌‌های متوالی پشت سر گذاشته و در زمانهای سخت، خدمات جهانی را به میلیون‌ها مشتری خود ارائه کرده، علیرغم معایب ذکر شده، یکی از بروکرهای معتبر بازار نموده است، که می توان آن را به عنوان یک کارگزار قابل اعتماد برای تجارت پیشنهاد کرد.

 خدمات آلپاری نیازهای معامله گران مختلف، در انواع مختلف اجرا و ابزارهای مختلف معاملاتی را برآورده می کند. علاوه بر این، کارگزار قابلیت‌های یادگیری و پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد، و همچنین انواع برنامه های مشتری‌مداری مانند: تخفیف، مسابقه، گزینه‌های بازپرداخت پول نقد و غیره که قطعاً برای کارگزار و برای هر معامله گر مزیت محسوب می شود.

administrator

نظر دهید