بررسی جامع بروکر آمارکتس

بررسی جامع بروکر آمارکتس-Amarkets 2024

آمارکتس | پرافتخارترین کارگزاری فارکس

روکر آمارکتس در اکتبر ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از ۱۴ سال است که به ارائه خدمات در مارکت فارکس می‌پردازد. ۱۴ سال فعالیت، سابقه‌ی خوبی برای یک کارگزاری فارکس از لحاظ طول سال‌های فعالیت در مارکت محسوب می‌شود.

دفتر مرکزی بروکر AMarkets در مونته نگرو قراردارد، اما دارای دفاتر پشتیبانی جهانی متعددی در سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک المنافع است که مهر تاییدی روی بزرگی این کارگزاری می‌زند.

امتیاز کل
10/ 0

آمارکتس | AMARKETS
جزایر کوک
| بیش از 17 سال سابقه
| رگوله FSA | Mwali | FSC
| خدمات به ایرانیان 🇮🇷 | پشتیبانی فارسی
| واریز و برداشت رمز ارز، ریالی

No Data Found

پلتفرم معاملاتی
 MT4/5 
Full license

آمارکتس | AMARKETS چیست؟

تاریخچه بروکر آمارکتس از آغاز تا اکنون

بروکر آمارکتس یک کارگزار مالی پیشرو است، شرکت ارائه‌دهنده دسترسی مستقیم به بازارهای جهانی روزانه هزاران تراکنش را انجام می‌دهد و کلیه ابزارهای لازم برای معاملات عادی و الگوریتمی را به همراه راه حل‌های پیشرفته مدیریت سرمایه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای بررسی یک بروکر باید دید که در طی سال‌های فعالیت، وضعیت خدمات‌دهی آن و همچنین میزان رضایت مشتریان از کارگزاری در چه سطحی بوده است و در نهایت وجود یا عدم وجود پرونده‌های شکایت از بروکر در مراکز معتبر را نیز بررسی نمود.

تا به‌حال شکایتی معتبر از بروکر آمارکتس دیده نشده و اغلب انتقادهایی که وجود داشته، مشابه مواردی هستند که در مورد سایر بروکرها نیز به وفور دیده می‌شود. در سایت Forex PeaceArmy امتیاز این بروکر ۳ از ۵ است که عدد قابل قبولی به حساب می‌آید.

آقای آمارکتس
انتخاب بروکر فارکس در یک نگاه | AMARKETS

در دل شهری که هرگز نمی‌خوابد، شخصیتی از AMARKETS با کتی نارنجی که نور روز را منعکس می‌کند، ایستاده‌است. او با عینک‌ طلایی که بازتابی از نوآوری و جسارت است، و پاپیونی که نماد فرهنگ و دانش است، بیش از یک بروکر است؛ او روایتگر داستان موفقیت و پشتکار است. او نه فقط با بازارها، بلکه با زندگی رقص می‌کند و در هر قدم، هنر معامله‌گری را به نمایش می‌گذارد.

آمارکتس، با تاریخچه‌ای غنی و پیشرو در فناوری‌های مالی، به او ابزاری داده تا نه تنها در بازار، بلکه در زندگی بدرخشد. این شخصیت، با نگاهی که عمق بینش و فهم مسائل پیچیده را در خود دارد، به معامله‌گران الهام می‌بخشد تا از دانش خود به نحو شایسته استفاده کنند.

بروکر AMARKETS، مترادف با انعطاف‌پذیری و استقامت است و این شخصیت نماینده‌ی آن دیدگاه است. او در میان عابرانی که سرگرم زندگی روزمره‌شان هستند، می‌درخشد؛ نمادی است از آینده‌نگری و تعهد به پیشرفت. او دعوت‌نامه‌ای است به دنیایی که در آن، هر معامله فصلی نو در کتاب موفقیت می‌نویسد و هر استراتژی، قصیده‌ای است از هوش و زیرکی است.

شخصیت بروکر آمارکتس AMARKETS طراحی شده در کارخانه خلاقیت فارکس 360
آمارکتس | ایجاد شده در کارخانه خلاقیت فارکس 360.

آیا آمارکتس معتبر است؟

بررسی مجوزها، رگوله‎‌ و اعتبار بروکر AMarkets

کارگزاری AMarket در حال حاضر خدمات خود را توسط سازمان خدمات مالی FSA ،Services Authority ،Saint Vincent با شماره ثبت ۱۱۵۶۷ و سازمان IBC سال ۲۰۱۵ به تمامی معامله‌گران از کشورهای مختلف ارائه می‌دهد.

سنت وینسنت بر خلاف تصور برخی از معامله‌گران، به طور کلی خدمات رگولاتری ارائه نمی‌دهد و به این گونه نیست که یک بروکر که دارای رجیستری سنت وینسنت است، خدمات رگولاتری را نیز داشته و یک بروکر دیگر فاقد این خدمات باشد.

در حال حاضر در شرایط تحریم‌ها و اعلام نام ایران در لیست سیاه سازمان FATF بسیاری از بروکرها صرفاً از طریق رجیستری سنت وینسنت به تریدرهای ایرانی خدمات خود را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال کارگزاری آلپاری چندین سال است که صرفاً از طریق رجیستری سنت وینسنت با معامله گران ایرانی فعالیت می‌نماید.

بروکر آمارکتس همچنین عضو کمیسیون مالی The Financial Commission به حساب می‌آید که یک سازمان مستقل جهت حل اختلافات میان معامله‌گران و خدمات‌دهندگان (کارگزاری‌ها) است و در این صندوق عضویت رتبه A را دارد.

صندوق جبران خسارت Financial Commission که به اختصار به FC نیز در بین معامله‌گران فارکس مشهور است، یک مجموعه خصوصی می‌باشد که برخلاف سایر رگولاتری‌ها، تحت نظر دولت خاصی نمی‌باشد. این سازمان به بروکرهایی که در رتبه بندی A آن قرار دارند، تا سقف ۲۰ میلیون یورو بابت هر شکایت، امکان پرداخت خسارت دارد. البته لازم به ذکر است که این مبلغ به تمام شاکیان پرداخت نمی‌گردد و صرفا طی سال های اخیر شامل حال مواردی شده که طی روند قانونی حقانیت ادعا اثبات گردیده و پس از اثبات حقانیت مشتری در آن پرونده، مبالغی از سمت این صندوق به مشتری شاکی پرداخت شده است.

بروکر آمارکتس توسط نهادهای نظارتی مالی معتبر تنظیم، اداره و نظارت می‌شود. نهادهای نظارتی بر عملکرد بروکرها نظارت دارند و در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

کلیه کارگزاران تنظیم شده قیمت‌های مارکت را دستکاری نمی‌کنند. اگرAMarkets  یا هر بروکری که تحت قوانین رگولاتری‌ها فعالیت می‌کند، قوانین نظارتی را نقض کند، وضعیت تنظیم شده آنها می‌تواند سلب شود و سلب این مجوزها نکته منفی در کارنامه یک بروکر محسوب می‌گردد.

پلتفرم معاملاتی بروکر آمارکتس

ما در بررسی بروکر آمارکتس ارزیابی خواهیم کرد که پلتفرم معاملاتی این بروکر به عنوان یک پلتفرم تجاری چندگانه مالی بین المللی برای معامله گران در سال ۲۰۲۱ چقدر قوی عمل کرده است.

بروکر آمارکتس دو پلتفرم محبوب معاملاتی متاتریدر4 و متاتریدر5 را که مناسب هر نوع معامله‌گر از مبتدی تا حرفه‌ای است، ارائه می‌‌نماید. همچنین برخی از ابزارهای تجاری اضافی، از جمله دسترسی به Autochartist  نیز در این بروکر وجود دارد.

 

پلتفرم مولتی‌ترمینال MT4 بروکر AMarkets

پلتفرم مولتی‌ترمینال MT4 نیز از جمله ویژگی‌ها و گزینه‌های پلتفرم اصلی MT4 است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به ثبت ورود مجدد، به‌طور هم‌زمان از چندین حساب تجاری معاملاتی خود استفاده نمایید.

این گزینه برای آن دسته از تجار و سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که از چندین حساب تجاری-معاملاتی استفاده می‌نمایند و البته آن دسته از مدیران سرمایه‌گذاری که به‌طور هم‌زمان مدیریت چندین حساب تجاری- معاملاتی را برعهده دارند، پلتفرم مولتی ترمینال متاتریدر ۴ کار آن‌ها را بسیار آسان می‌نماید.

پلتفرم Trading Plan بروکر AMarkets

بروکر AMarkets یک ویژگی جدید برای جلوگیری از اشتباهات متداول در معاملات ایجاد نموده است. Trading Plan ابزاری ساده و موثر شمرده می‌شود که برای هر کاربر در بروکر AMarkets به صورت کاملاً رایگان در دسترس است! این ابزار به ویژه برای معامله‌گران تازه‌کار مفید خواهد بود.

اگربه دنبال طرح معاملاتی سفارشی هستید، در پلتفرم Trading Plan بروکر AMarkets کافی است پارامترهای زیر را مشخص نمایید:

  1. حجم سرمایه معاملاتی مورد نظرتان
  2. بازده ماهانه معاملاتی مورد نظرتان
  3. ریسک قابل پذیرش شما در معامله به صورت درصد

و پس از آن، بلافاصله یک طرح معاملاتی متشکل از هفت پارامتر کلیدی دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید معاملات خود را با توجه به این پارامترها تنظیم کنید تا سرمایه خود را به راحتی و به طور موثر مدیریت نمایید.

انواع حساب بروکر AMarkets

بروکر AMarkets حساب‌های اسپرد ثابت (Fixed) استاندارد و ECN را در پلتفرم‌های Meta Trader4 و 5 Meta Trader ارائه می‌دهد. ارائه اکانت‌های متنوع مانند اسپرد ثابت، ECN و استاندارد باعث شده است تا تقریباً هر طیفی از مشتریان نسبت به دریافت خدمات مناسب خود از این بروکر رضایت داشته باشند. خصوصاً ارائه اکانت اسپرد ثابت که این روزها در بروکرهای بسیار معدودی ارائه می‌شود توانسته معامله‌گران زیادی را که استراتژی معاملاتی آنها نیاز به ثابت بودن اسپرد دارد، به خود جذب نماید.

لازم به ذکر است که حداکثر حجم مجاز کلیه معاملات باز در ارزهای رمزپایه به میزان ۲۵ هزار دلار است.

 

اسپرد در بروکر آمارکتس

در بروکر آمارکتس اسپرد ECN معمولی از ۰.۲ پیپ برای جفت ارزهای محبوب مانند EUR/USD وUSD/JPY  شروع می‌شود. اسپرد نفت خام حدود ۳ پیپ و طلا حدود ۲۱ پیپ است.

توجه داشته باشید که اسپرد حساب استاندارد در حدود ۱.۵ پیپ برای EUR/USD است. اگر در حساب استاندارد یا فیکس معامله می‌کنید، پورسانت شامل اسپرد می‌شود. در شاخص‌ها، کالاها، اوراق قرضه، CFD، کالاهای فلزی و سهام مانند سایر نمادهای معاملاتی با اجرای بازار، اسپرد شناور است.

 

اهرم در بروکر آمارکتس

در بروکر آمارکتس اهرم حداکثر تا ۱:۱۰۰۰ در فارکس در حساب‌های استاندارد و ثابت در دسترس است. در حساب ECN، حداکثر اهرم ۱:۲۰۰ در فارکس است. معامله‌گران جدید باید توجه داشته باشند که معاملات اهرمی دارای سطح بالایی از ریسک است و ممکن است منجر به زیان‌های سنگین شود.

افتتاح حساب در بروکر AMarkets

برای ثبت نام در سایت ای مارکتس ضمن لزوم پر کردن بسیاری از فیلدها، به برخی موارد نیاز دارید که در ذیل، به آن‌ها پرداخته‌ایم تا این فرآیند را با سرعت عمل بیشتری جلو ببرید.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب ریل بروکر آمارکتس

  • یک کپی رنگی اسکن شده پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی شما
  • قبض آب و برق یا صورت‌حساب بانکی از سه ماه گذشته که نشانی شما را نشان می‌دهد

همچنین باید به چند سوال اصلی برای انطباق پاسخ دهید تا میزان تجربه معاملاتی خود را تأیید کنید، تا اطمینان حاصل شود که خطرات تجارت را درک کرده و مجاز به معامله هستید، بنابراین بهتر است حداقل ۵ دقیقه یا بیشتر برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب وقت بگذارید.

پس از اینکه مدارک شناسایی خود را برای اعتبارسنجی حساب ارسال کردید و واریز وجه کردید. مرحله بعدی دانلود پلت فرم معاملاتی مورد نظرتان است که در ابتدای این مقاله بصورت مفصل بررسی گردید.

در حالی که ممکن است بتوانید فوراً پلتفرم AMarkets را نصب و بررسی کنید، مهم است که توجه داشته باشید که تا زمانی که تایید هویت انجام نشود، نمی‌توانید معامله انجام دهید، که بسته به شرایط شما ممکن است چندین روز طول بکشد.

 

حداقل سرمایه افتتاح حساب در بروکر AMarkets

AMarkets به شما امکان می‌دهد حداقل سطح از تجارت را انجام دهید. این ممکن است بسته به حسابی که باز می‌کنید، متفاوت باشد.

AMarkets هنگام افتتاح حساب تجاری AMarkets به حداقل سپرده ۱ GBP/USD/EUR و برای شروع معامله در حساب‌های استاندارد و ثابت ۱۰۰ دلار آمریکا یا یورو نیاز است.

کارگزارانی که حداقل سپرده را دریافت می‌کنند معمولاً برای جذب مشتریان جدید این کار را انجام می‌دهند. آنها باید راهی برای کسب درآمد بیشتر بسازند؛ بنابراین کمیسیون تراکنش و سایر کارمزدهای معاملاتی ممکن است به حداقل حساب سپرده پایین تر اضافه گردد.

ضمنا اجرای دستورات معاملاتی در ۰.۰۳ ثانیه در بروکر آمارکتس انجام می‌شود.

روش‌های واریز و برداشت کاربران داخل ایران در بروکر ای مارکتس

در بروکر آمارکتس نیز مانند بسیاری از بروکرهای فعال با کاربران داخل ایران می‌توان از طریق درگاه‌های پرداخت الکترونیکی مانند وبمانی واریز و برداشت ریالی داشت.

 

پشتیبانی بروکر  AMarkets

بروکر آمارکتس دارای رتبه پشتیبانی درجه D است زیرا گاهی اوقات روند پاسخگویی به زعم بسیاری از کاربران کند پیش می‌رود.

بطور کلی این بروکر ویژگی‌های پشتیبانی مشتری کمتری را در مقایسه با سایر کارگزاران دارد. این در حالی است که بروکر آمارکتس پشتیبانی ۲۴ ساعته را از دوشنبه تا جمعه از طریق تلفن، ایمیل یا خدمات چت مانند WhatsApp و Telegram ارائه می‌دهد.

پشتیبانی فارسی بروکر AMarkets

خدمات پشتیبانی مشتریان خصوصاً در بخش فارسی در وضعیت خوبی قرار دارد و بروکر AMarket توانسته است با افزایش تعداد کارمندان بخش ساپورت و مدیران حساب، مدت زمان پاسخگویی به مشتری و حل مشکل را به حداقل برساند که این مسئله برای این کارگزاری یک قدم مثبت و بزرگ رو به جلو محسوب می‌گردد.

در حال حاضر نیز کانال تلگرام این کارگزاری که توسط کارمندان جدید بخش فارسی به روزرسانی می‌شود، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

ضمن اینکه وبسایت بروکر آمارکتس به زبان فارسی در دسترس کاربران فارسی زبان قرار دارد.

افتخارات بروکر آمارکتس

  • جوایز جهانی فارکس ۲۰۲۱ بهترین بستر تجارت کپی – جهانی
  • جوایز INTLBM  2021- بهترین پلتفرم تجارت کپی نیجریه ۲۰۲۱
  • جوایز INTLBM 2021- بهترین برنامه نیجریه ۲۰۲۱
  • جایزه جهانی فارکس ۲۰۲۱  – بهترین برنامه IB
  • بهترین کارگزار با ارزش خاورمیانه ۲۰۲۰ – جوایز جهانی فارکس
  • جوایز اتحادیه تجار ۲۰۲۰ – توسعه پویا  ۲۰۲۰
  • جوایز جهانی فارکس ۲۰۲۰ – بهترین کارگزار خاورمیانه ۲۰۲۰
  • جوایز ۲۰۱۹ JFEX  جایزه بهترین برنامه کارگزار معرفی فارکس ۲۰۱۹
  • سریعترین رشد کارگزار فارکس در خاورمیانه ۲۰۱۹ – نمایشگاه سرمایه گذاری مصر
  • جوایز RACE ۲۰۱۶ – بهترین برنامه‌های وابسته در بازارهای مالی ۲۰۱۶
  • جوایز RACE ۲۰۱۵ – بهترین کارگزار فارکس در بازار برنامه های وابسته ۲۰۱۵
  • بهترین سرعت اجرا، بالاترین نرخ موفقیت مشتری ۲۰۱۴ – جوایز IAFT
  • سریعترین کارگزار در حال رشد ۲۰۱۳ – STP بروکر آسیا
  • جوایز IAFT  2012- توسعه پویا ۲۰۱۲
  • بهترین برنامه آموزشی ۲۰۱۱
  • نیوزلند ۲۰۰۹ – کشف سال ۲۰۰۹

طرح تشویقی بروکر آمارکتس

کارگزاری آمارکتس از لحاظ ارائه پلن‌های تشویقی مانند انواع بوناس، پرداخت کشبک، بازپرداخت کمسیون و … بسیار خوب عمل کرده است به گونه‌ای که تنوع این طرح‌ها باعث جذب مشتریان به این کارگزاری گردیده است.

در حال حاضر این کارگزاری یکی از معدود بروکرهایی است که همچنان بوناس‌های قابل ضرر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و این طرح یکی از پلن‌های جذب مشتری در این بروکر به شمار می رود که در صورت استفاده صحیح از آن می‌تواند به معامله گر برای کاهش ریسک حساب خود در برابر خطر کال مارجین و استاپ اوت کمک نماید.

بروکر آمارکتس همچنین یک جایزه خوش آمد گویی ۲۵٪ در حداقل سپرده اولیه ۵۰۰ دلار و یک برنامه وفاداری بازگشت نقدی دارد که در آن بخشی از اسپرد به مشتریانی که به طور منظم معامله می‌کنند، بازپرداخت می‌شود.

به معامله‌گران پیشنهاد می‌شود که شرایط و ضوابط جوایز را در وب سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی بروکر آمارکتس قبل از ثبت نام بررسی نمایند.

مزایای بروکر AMarkets:

  • حداقل واریز از ۱ دلار
  • حساب ECN
  • ابزار Autochartist
  • حساب های بدون کمیسیون

معایب بروکر AMarkets:

  • مجوز FCA ندارد

بروکر AMarkets در یک کلام

بنابراین با توجه به نکات ذکر شده و سابقه ۱۴ ساله این کارگزاری، وضعیت کلی بروکر از لحاظ حسن سابقه، مجوزها، امنیت مالی، پشتوانه مالی، انواع پلتفرم، حساب و دارایی‌های معاملاتی، روش‌های واریز و برداشت ومیزان کمیسیون، لوریج و کارمزد و … قابل قبول است و نمره خوبی را بطور کلی دریافت می‌نماید.

بله، بروکر AMarkets یک پلت فرم تجارت جهانی است و در 194 کشور از جمله کشورهای اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آفریقا فعالیت می‌کند. کشورهای عمده‌ای که AMarkets آنها را پوشش می‌دهد شامل بریتانیا، آلمان، استرالیا، آفریقای جنوبی، تایلند، ایالات متحده و چین می‌شود. بروکر AMarkets در حال حاضر طبق عدد درج شده در وبسایت رسمی آن، بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارد.

با توجه به مطالب ذکر شده در خصوص رگولاتری‌ها، مجوزها، فعالیت جهانی و امنیت مالی فراهم شده در بروکر AMarkets می‌توان امتیاز متوسط را به این کارگزاری نسبت به بروکرهای رده اول دنیا اهدا کرد.

 یکی از سوالات پر تکرار افراد در زمان انتخاب بروکر، امنیت سرمایه پرداختی در نزد بروکر است. هر گونه پرداختی که توسط معامله گران به حساب‌های AMarkets انجام می‌شود در یک حساب بانکی مجزا نگهداری می‌شود. برای امنیت بیشتر، AMarkets از بانک‌های ردیف ۱ برای نگهداری سرمایه کاربران خود استفاده می‌نماید.

پوشش ریسک نوعی استراتژی معاملاتی است که ریسک ناشی از تغییرات نامطلوب قیمت در معامله را خنثی می‌کند اما بروکر آمارکتس پوشش ریسک را در معاملات کاربران خود لحاظ نمی‌کند.

خیر بروکر آمارکتس اسکالپینگ را ارائه نمی‌دهد.

بله در بروکر آمارکتس همه حساب‌ها دارای محافظ موجودی منفی هستند.

با تضمین توقف ضرر، ریسک معامله مدیریت می‌شود و کارگزار تضمین می‌کند که معامله را با قیمت مشخص شده شما ببندد. بروکر AMarkets توقف ضرر تضمینی را ارائه نمی‌دهد و سفارشات Stop Loss فقط در ساعات بازار و در شرایط عادی معاملات لحاظ می‌شوند.

یک مارکت میکر سرعت معاملات را افزایش می‌دهد، زیرا یک بازارساز اگر خریدار در صف خرید نباشد، سهام را خریداری می‌کند. بروکر آمارکتس در حساب استاندارد مارکت میکر است اما در حساب‌های ECN و FIXED میز معاملات (NDD) ندارد.

administrator

نظر دهید