معرفی و بررسی صرافی تبدیل | Tabdil

صرافی تبدیل

صرافی تبدیل یک صرافی ایرانی مخصوص معامله رمز ارزها است. این صرافی با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام طول هفته امکان‌ خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند. شما در صرافی تبدیل، کیف پول اختصاصی خود را دارید و از طریق شارژ ریالی، می‌توانید وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس:
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: 70 رمزارز
پشتیبانی: تیکت، چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

 

امکان معامله بدون احراز هویت: ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: دارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی تبدیل | Tabdil

آیا صرافی تبدیل برای فعالیت مناسب است؟ این سوالی است که نه تنها در مورد این صرافی، بلکه کل صرافی‌های ایرانی پرسیده می‌شود. همیشه افرادی که در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کنند برای انتخاب صرافی مناسب دچار تردید هستند. با اینکه صرافی‌های خارجی امکانات فراوانی برای مشتریان خود دارند اما به دلیل محدودیتی که برای کاربران ایرانی بوجود آورده‌اند، این امکان فراهم نیست.

در واقع با فعالیت در صرافی‌های خارجی، هر لحظه احتمال تغییر قوانین و مسدود شدن حساب کاربران ایرانی وجود دارد. راه حل مناسب استفاده از صرافی‌های ایرانی می‌باشد. صرافی تبدیل یکی از این موارد می‌باشد که توانسته بستری برای فعالیت علاقه‌مندان این حوزه فراهم کند.

صرافی تبدیل - فارکس سرویسز

امنیت صرافی تبدیل | Tabdil

همیشه امنیت و حفظ دارایی مشتریان توسط صرافی رمزارز، جز دغدغه‌های مشتریان فعال در این زمینه است. گذشته از اعتبار و خوش نامی صرافی، قابلیت‌های حفاظتی در خصوص دارایی افراد نیز مهم است. تا کنون گزارشی در مورد تخلف صرافی تبدیل منتشر نشده است و امیدواریم این روند همچنان پا برجا بماند. از نظر امنیت حسای کاربران نیز صرافی توانسته برخی از نیازهای امنیتی موجود در این حوزه را به مشتریان ارائه دهد.

صرافی تبدیل - فارکس سرویسز

صرافی تبدیل دارای سیستم حفاظتی احراز هویت دومرحله‌ای می‌باشد که این امر باعث افزایش امنیت حساب کاربران می‌گردد. شما در کابین شخصی خود به تنظیمات امنیت و اطلاع رسانی دسترسی دارید که در آن می‌توانید امکاناتی مانند تأیید هویت دو مرحله‌ای، ارسال ایمیل ورود موفق، واریز وجه و برداشت وجه را فعال کنید.

کارمزد در صرافی تبدیل | Tabdil

کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل به صورت پله‌ای و بر اساس حجم معاملات ۳۰ روز گذشته مشتری، محاسبه می‌شود.

کارمزدها به شرح زیر است:

  • کارمزد از رمزارزی که پس از انجام معامله دریافت می‌کنید کم می‌شود. مثلا اگر شما با تومان، بیت کوین بخرید، کارمزد شما از بیت کوین دریافتی شما کسر می‌گردد. اگر به‌عنوان فروشنده بخواهید بیت کوین خود را بفروشید، کارمزد از تومانی که دریافت می‌نمایید کسر می‌شود.
  • کارمزد به‌ صورت درصدی از کل مبلغ معامله حساب می‌شود.
  • در هنگام ثبت سفارش خرید و فروش، کارمزد معامله به شما نشان داده خواهد شد.
  • شما می‌توانید سطح کارمزد فعلی خود را در قسمت داشبورد مشاهده کنید.
  • می‌توانید کارمزد پرداختی و فاکتور معاملات را، در بخش سفارشات مشاهده کنید.

در تصویر زیر می‌توانید کارمزدهای صرافی تبدیل را مشاهده کنید.

tabdeal

همچنین در تصویر زیر می‌توانید کارمزد برداشت تومانی این صرافی را مشاهده کنید.

tabdeal

صرافی‌های ایرانی هنوز راه طولانی در پیش دارند تا بتوانند جا پای صرافی‌های خارجی بگذارند. اما فراموش نکنیم که با حمایت از پلتفرم‌های داخلی، امکان پیشرفت آنها را فراهم خواهیم کرد.

برای ثبت نام در صرافی تبدیل می‌توانید از طریق دکمه ثبت نام در سمت راست صفحه اقدام کنید.

administrator

نظر دهید