معرفی و بررسی صرافی نوبیتکس | Nobitex

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس یکی از صرافی های شناخته شده در ایران، از سال ۱۳۹۶ برای انجام مبادلات کاربران ایرانی تاسیس شد. این صرافی تاکنون موفق شده است بسیاری از قابلیت ها و ویژگیهای خود را با بازارهای جهانی هماهنگ کرده و کاربران ایرانی زیادی را به سمت خود جذب کند.

این صرافی در اصل یک اکسچنج آنلاین بوده و به صورت تمام اتوماتیک خدمات لازم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نوبیتکس در اصل از سه واژه مجزا تشکیل شده است که در معنای کلی انجام یک معامله مطمئن را بیان می کند.

امنیت: بالا
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1396
دفتر مرکزی: ندارد
تعداد توکن: 20
پشتیبانی: تیکت، چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

امکان معامله بدون احراز هویت: دارد
سقف برداشت بدون احراز هویت: 500 هزار تومان
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: دارد
معامله مارجین: دارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

نوبیتکس چیست؟

صرافی نوبیتکس یکی از صرافی های شناخته شده در ایران، از سال ۱۳۹۶ برای انجام مبادلات کاربران ایرانی تاسیس شد. این صرافی تاکنون موفق شده است بسیاری از قابلیت ها و ویژگیهای خود را با بازارهای جهانی هماهنگ کرده و کاربران ایرانی زیادی را به سمت خود جذب کند.

این صرافی در اصل یک اکسچنج آنلاین بوده و به صورت تمام اتوماتیک خدمات لازم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نوبیتکس در اصل از سه واژه مجزا تشکیل شده است که در معنای کلی انجام یک معامله مطمئن را بیان می کند.

ورود به وبسایت نوبیتکس | Nobitex
ثبت نام در نوبیتکس

برای ورود به صرافی نوبیتکس کافی است با کلیک کردن برروی لینک زیر، وارد وبسایت اصلی این صرافی دیجیتال شوید. از آنجاییکه Nobitex یک پلتفرم ایرانی است. نمایی از صفحه‌ی اصلی این پلتفرم در تصویر نمایش داده شده است.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

بررسی تخصصی صرافی نوبیتکس

تریدرهای با تجربه این نکته را می دانند که انتخاب یک صرافی مطمئن برای انجام معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه کنند. از این رو بهترین صرافی را انتخاب کرده و از طریق آن معامله انجام می دهند. اما افراد تازه وارد لازم دارند که ابتدا با صرافی های معتبر آشنا شده و سپس یکی از این صرافی ها را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند.

سالهای کمی است که خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در ایران رونق گرفته است. اما با این حال هر روز کاربران بیشتری تمایل به انجام معامله با استفاده از این رمز ارزها می یابند. زیرا ویژگی های خاصی که ارزهای دیجیتالی دارند باعث شده است تا آنها سرمایه گذاری و انجام تراکنش های مالی خود از طریق رمز ارزها را مطمئن تر بدانند.

اعتبار صرافی نوبیتکس Nobitex

کاربرانی که از این صرافی برای انجام مبادلات خود استفاده می کنند، می توانند به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خدمات لازم را از صرافی دریافت کنند.

از سوی دیگر صرافی نوبیتکس مجهز به بازار دمو بوده و افراد مبتدی میتوانند پیش از آغاز سرمایه گذاری در این صرافی، با تکنیک های مختلف آن آشنا شوند. نوبیتکس دارای سطوح مختلف احراز هویت کاربران این سیستم است. که این مسئله منجر به جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری احتمالی می شود.

کاربران در صرافی نوبیتکس قادر خواهند بود به صورت آنی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نموده و توکن های خود را در کیف پول های دیجیتال ذخیره کنند.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

نحوه محاسبه کارمزدها در صرافی Nobitex

هر صرافی میزان کارمزد مشخصی برای کاربران خود تعیین کرده است، که در زمان انجام معاملات رمز ارزها باید توسط تریدرها پرداخت شود. میزان کارمزدی که صرافی نوبیتکس برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی تعیین نموده است، به صورت درصد از مبلغ کل معامله خواهد بود. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که میزان کارمزدی که توسط صرافی ها دریافت می شود، تنها مختص به یکی از طرفین نیست و هر دو طرف معامله چه خریدار و چه فروشنده ملزم به پرداخت کارمزد معاملات خود در صرافی نوبیتکس خواهند بود.

برای محاسبه میزان کارمزد معاملات باید به درصد از حجم دارایی درخواستی توجه شود. مثلا اگر شخصی تمایل به فروش ارز دیجیتالی بیت کوین داشته باشد، تا بتواند ارز ریال دریافت کند، باید میزان کارمزد به صورت درصد از ریال کسر شود.

در حالی که اگر شخصی بخواهد اقدام به خرید ارز دیجیتالی بیت کوین با ریال نماید، میزان کارمزد معامله به صورت درصد از بیت کوین تعیین خواهد شد. پیش از آنکه بخواهید در صرافی نوبیتکس اقدام به ثبت نام نمایید، می توانید مبلغ دقیق کارمزد را برای انجام معاملات خود مشاهده نموده و مورد بررسی قرار دهید.

بسته به میزان حجم معاملات در صرافی نوبیتکس کارمزدها به این صورت دسته بندی می شوند.

کمتر از ۱۰ میلیون تومان کارمزد در طی ۳۰ روز، ۰.۳۵% کارمزد معاملات
بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان معامله در طی ۳۰ روز، ۰.۳% کارمزد معاملات
بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون معامله در طی ۳۰ روز، ۰.۲۵% کارمزد معاملات
بیش از ۱۰۰ میلیون تومان معامله در طی ۳۰ روز، ۰.۲% کارمزد معاملات
در خصوص میزان کارمزدی که باید در زمان برداشت ارزهای دیجیتالی پرداخت شود نیز، باید حداقل برداشت رمز ارز از صرافی نوبیتکس را مورد بررسی قرار داد.

متاسفانه صرافی نوبیتکس هم در کارمزد و هم در تعیین حداقل برداشت به هیچ عنوان در صدد کسب رضایت مشتری عمل نکرده است.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

مقایسه‌ی دو صرافی والکس و نوبیتکس

دو صرافی به ظاهر مشابه که در ایران فعالیت می کنند، هر یک دارای مزایا و معایب خاصی هستند. کاربرانی که تمایل دارند اقدام به استفاده از صرافی والکس یا نوبیتکس نمایند، بهتر است ابتدا این دو صرافی را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهند. هر چند بسیاری از تریدرها استفاده از صرافی نوبیتکس را به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای بهتر پیشنهاد می دهند.

به طور کلی می توانیم میام دو صرافی معتبر والس و نوبیتکس چند تفاوت مهم را بیان کنیم. از جمله مهمترین این تفاوت ها عبارتند از:

مقایسه نوبیتکس و والکس

با توضیحاتی که داده شد باید بگوییم خرید و فروش و انجام معامله در صرافی نوبیتکس نسبت به دیگر صرافی ها از امتیاز قابل توجه‌ای برخوردار نیست و امکانات ویژه‌ای ارائه نمی‌دهد. در هر حال کاربران ایرانی از هر دو صرافی برای انجام معاملات خود در بازار رمز ارزها استفاده می کنند.

بسیاری از صرافی ها واریز و برداشت ریالی انجام نمی دهند که این مسئله برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به بار آورده است. اما کاربرانی که در نوبیتکس معامله انجام می دهند، می توانند به راحتی ریال پرداخت کرده و ارز دیجیتال خریداری کنند، یا رمز ارزهای خود را به فروش رسانده و برداشت ریالی داشته باشند.

 

کلاهبرداری نوبیتکس

صرافی دیجیتال نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز ایرانی بوده و تا کنون هیچ موردی مبنی بر مشکلات عملیاتی در آن گزارش نشده است. با توجه به اعتبار این صرافی، با خیال راحت از خدمات ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنید. در صورت بروز کوچکترین مشکل، حتما ایران بروکر شما را در جریان آن قرار خواهد داد.

administrator

یک پاسخ به “معرفی و بررسی صرافی نوبیتکس | Nobitex”

  • Arash

    ۲.۲$ لایت کویین خریدم و درخاست برداشت ثبت کردم برام $۰.۲ ارسال کرده میگه دو دلار کارمزد شبکه کسر شده اصلا گیریم که شبکه ۲ دلار کارمزد برداره اخه بی ابرو تو ۰.۲ ارسال کردی تراکنش بلک چین مبلغش رو ۰.۲ زده ارز هاتونو به هیچ عنوان تو هیچ صرافی نگه ندارید خصوصا نوبیتکس ی دزد به تمام معناست اون دو سنتم نمیفرستادی والا من راضی تر بودم در بیست تراکنش قبل کارمزد برداشت ۰.۲ دلار بوده و یک شبه تبدیل به ۲ دلار میشه بازم ستاره بدید و ریفرال کد بزارید و بگید امنه خوبه یهو ارزایی که اونجا نگه میدارید رو هاپولی کرد و گفت کارمزد شبکه کسر کردم خود زنی نکنی؟

نظر دهید