معرفی و بررسی صرافی آبان تتر | Abantether

صرافی ابانتتر

صرافی آبان تتر یکی دیگر از صرافی‌های فعال در حوزه رمزارزها می‌باشد. رابط کاربری این صرافی ساده است و دارای کاربران زیادی نیز می‌باشد. این صرافی فعالیت خود را با تتر آغاز کرد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ رمز ارز را پشتیبانی می‌کند.

امنیت: بالا
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1397
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: بیش از 100 رمز ارز
پشتیبانی: چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

کارمزد: 0.35 درصد
امکان معامله بدون احراز هویت:
ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: دارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی آبان تتر | Abantether

صرافی آبان تتر یکی دیگر از صرافی های ارزدیجیتال ایرانی می‌باشد که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. آبان تتر ابتدا فقط در زمینه خرید و فروش تتر فعالیت داشت اما به مرور زمان خدمات خود را گسترش داد و اکنون به صورت گسترده‌تر در ضمینه معاملات رمزارزها فعالیت می‌کند. صرافی آبان تتر توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و در حال حاضر جزو صرافی‌های برتر در رده بندی صرافی‌های فعال کشور قرار دارد.تعداد مناسب رمزارزهای قابل معامله باعث شده که از نظر تنوع در موقعیت مناسبی در بین رقبا قرار بگیرد. در ادامه به طور خلاصه به بررسی صرافی آبان تتر می‌پردازیم.

آبان تتر | abantether

بررسی صرافی آبان تتر | Abantether

با توجه به محدودیت‌هایی که از سمت صرافی‌های خارجی، به کاربران ایرانی تحمیل شده، استفاده از صرافی‌های ایرانی بهترین انتخاب است. قطعا صرافی‌های ایرانی در ضمینه امکانات و قابلیت‌های موجود، در سطح صرافی‌های خارجی نیستند.

در ادامه به برخی امکاناتی که صرافی آبان تتر برای کاربران خود فراهم کرده می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این موارد ویژگی به حساب نمی‌آیند و صرفا خدماتی هستند که صرافی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  • امکان خرید رمزارزها به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب
  • احراز هویت سریع و آسان
  • در صرافی آبان تتر محدودیتی برای مبلغ معاملات وجود ندارد.
  • سرعت تراکنش‌ها مناسب است
  • تعداد رمزارزهای قابل معامله مناسب است(نزدیک به ۲۰۰ رمز ارز)
  • امکان معامله با تعیین حد سود و حد ضرر
  • نرخ رمزارزها نسبتا مناسب هستند
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی در تمام طول هفته
  • می‌توانید بین کاربران صرافی بدون کارمزد رمزارز انتقال دهید
  • با مراجعه به دفتر صرافی امکان معامله حضوری وجود دارد
  • یکی از ابتدایی‌ترین قابلیت‌های یک صرافی داشتن اپلیکیشن اختصاصی است. صرافی آبان تتر اپلیکیشن اختصاصی ندارد.
  • متاسفانه صرافی‌های ایرانی اطلاعاتی از حجم معاملات و نقدینگی خود منتشر نمی‌کنند.

آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر | Abantether

مراحل ثبت نام در صرافی آبان تتر ساده است. از طریق لینکی که در بالای این صفحه مشاهده می‌کنید وارد وبسایت صرافی شوید و مراحل را مانند تصاویر زید ادامه دهید.

پس از ورود به وبسایت صرافی آبان تتر مانند تصویر گزینه ثبت نام را کلیک کنید. در اینجا لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن، گزینه ورود به بازار را کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

در قسمت بعد کد تاییدی که به تلفن همراه شما پیامک شده است را در کادر مربوط وارد کنید. همچنین در صورت داشتن کد معرف آن را نیز وارد کنید. در پایان دکمه “ارسال کد تایید” را کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی آبان تتر | Abantether

برای بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های صرافی لازم است فرآیند احراز هویت را انجام دهید. در ادامه آموزش احراز هویت در صرافی آبان تتر را مشاهده کنید.

ابتدا مانند تصویر دکمه احراز هویت را از بالای تصویر کلیک کنید تا وارد بخش مربوط به آن شوید.

همانطور که در تصویر پایین مشخص است، فرآیند احراز هویت ۳ مرحله دارد که به ترتیب به آنها می‌پردازیم.

ثبت اطلاعات کارت شناسایی

در این بخش باید تصویر کارت ملی خود را بارگزاری کنید. می‌توانید از آن عکس بگیرید، اما باید توجه داشته باشید که عکس شما از کیفیت لازم برخوردار باشد و تمامی نوشته‌های آن خوانا باشد. در کادر پایین کد ملی خود را وارد کنید. در کادر سوم نام و نام خانواگی خود را با پسوند به طور کامل وارد کنید و دکمه ثبت را کلیک کنید.

ارسال سلفی

در این مرحله باید متنی که از شما خواسته شده را به صورت خوانا بنویسید و آن را با کارت ملی مقابل خود نگه دارید و از یک نفر درخواست کنید از شما عکس بگیرد. می‌توانید متنی که باید تایپ کنید را از قسمت “مشاهده متن سلفی” ببینید. بعد از گرفتن عکس و بارگزاری آن در قسمت مشخص شده دکمه ثبت را کلیک کنید.

ثبت کارت بانکی

در این مرحله لازم است کارت بانکی خود را ثبت کنید. توجه کنید که کارتی باید ثبت شود که قصد برداشت و واریز از آن جهت انجام معاملات را دارید. در این قسمت هم لازم است کارت بانکی خود را کنار صورت خود نگه دارید و عکس بگیرید. حتما بوسیله یک تکه کاغذ و یا انگشت خود قسمت تاریخ و ccv کارت خود را بپوشانید.

پس از گرفتن عکس آن را در قسمت مشخص شده بارگزاری کنید.در کادر بعدی شماره کارت بانکی و در کادر سوم شماره شبای حساب بانکی خود را وارد کنید. در انتها دکمه ثبت را کلیک کنید.

پس از اتمام کار منتظر بمانید تا مدارک شما از سمت صرافی تایید شود. این کار ممکن است چند ساعت به طول انجامد.

administrator

نظر دهید