معرفی و بررسی صرافی ارزیپتو | Arzypto

صرافی ارزیپتو

صرافی ارزیپتو یک بستر معاملاتی برای خرید و فروش رمزارزها است. علاقه‌مندان به بازارهای ارزهای دیجیتال می‌توانند در این صرافی به بیش از ۱۰۰ رمز ارز دسترسی داشته باشند.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس:
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: بیش از 100 رمزارز
پشتیبانی: تیکت، چت آنلاین، تلفنی، تلگرام
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

کارمزد معاملات: 0.35 درصد
امکان معامله بدون احراز هویت:
ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی ارزیپتو | Arzypto

صرافی ارزیپتو یک از پلتفرم‌های ایرانی خرید و فروش رمز ارز است. فعالان حوزه رمزارزها همیشه به‌ دنبال بستری مناسب برای انجام معاملات خود هستند و همیشه تلاش می‌کنند اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز نگه دارند. صرافی ارزیپتو یکی از صرافی‌های داخلی، در زمینه خرید و فروش رمزارزها است که قصد داریم در این مطلب شما را با آن بیشتر آشنا کنیم.
اگر با کارکرد صرافی‌های رمز ارز آشنایی ندارید لازم است یادآورشویم که این پلتفرم‌ها بستری را برای کاربران خود فراهم می‌کنند که مشتریان بتوانند به راحتی، از طریق پول رایج به خرید و فروش رمزارزها بپردازند. برخی از این صرافی‌ها همزمان امکان نگهداری رمزارزها را درون خود صرافی فراهم می‌کنند و برخی خیر.

شما در صرافی ارزیپتو علاوه بر امکان خرید و فروش رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم، امکان معامله بیش از ۱۰۰ رمز ارز دیگر را دارید.

arzypto-home-fxservices

برخی از خدمات صرافی ارزیپتو | Arzypto

صرافی‌های ایرانی به دلیل محدودیت‌های بین المللی امکان ارائه تمامی خدمات صرافی‌های خارجی را به مشتریان خود ندارند. با این حال هر کدام از آنها تلاش کرده با ارائه خدماتی متمایز به کاربران خود، نظر مشتریان را جلب کند. صرافی ارزیپتو هم از این امر مستثنی نیست.

این پلتفرم سعی کرده مانند دیگر صرافی‌ها خدمات گسترده‌ای را در این حوزه ارائه دهد. در برخی از این خدمات موفق عمل کرده و در برخی کاستی‌هایی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.

  • صرافی ارزیپتو ادعا کرده که بستری امن برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه داده است. ما در وبسایت این صرافی، اطلاعاتی که روشن کند این بستر امن دقیقا چگونه کار می‌کند پیدا نکردیم.
  • در این صرافی از بیش از ۱۰۰ رمز ارز متنوع پشتیبانی می‌شود که تعداد مناسبی است.
  • ارزیپتو دارای اپلیکیشن اختصاصی موبایل می‌باشد.
  • این صرافی پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دارد که به‌ صورت تیکت و تلفنی در دسترس است.
  • صرافی ارزیپتو امکان درآمد از طریق زیرمجموعه‌گیری را فراهم کرده است.
  • رابط کاربری صرافی ساده و آسان می‌باشد که برای افراد تازه کار مناسب است.
  • کارمزدها در صرافی ارزیپتو مناسب است. کارمزد سفارشات فروش صفر است.صرافی ارزیپتو

ارزیپتو - فارکس سرویسز

مجله صرافی ارزیپتو | Arzypto

بخش دیگری که صرافی ارزیپتو برای مشتریان خود فراهم کرده است، مجله ارزیپتو می‌باشد. در این بخش تازه‌ترین اخبار و آموزش‌های مربوط بخ حوزه رمزارز منتشر می‌شود.

با بررسی که از این بخش داشتیم متوجه شدیم که محتوای تولیدی آن بسیار مناسب است. این مسئله می‌تواند برای افرادی که اصلاعات کافی در این زمینه ندارند بسیار مفید باشد. اطلاعاتی که در این بخش منتشر می‌شود بیشتر اخبار دنیای رمز ارزها است.

ارزیپتو - فارکس سرویسز

ثبت نام در صرافی ارزیپتو | Arzypto

ثبت نام صرافی ارزیپتو کار آسانی است و در چند دقیقه می‌توانید انجام دهید. ابتدا لازم است از طریق لینک ثبت نام موجود در همین صفحه، به وبسایت اصلی بروید. پس از باز شدن وبسایت صرافی ارزیپتو، گزینه ثبت نام را از بالای صفحه انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت نام شوید.

ارزیپتو - فارکس سرویسز

  • در این صفحه لازم است تمامی اطلاعات خواسته شده را بدرستی وارد کنید. توجه داشته باشید که نام و نام خانوادگی خود را همانند کارت شناسایی بهمراه پسوند وارد کنید.
  • تلفن همراهی که ثبت می‌کنید حتما باید به نام خودتان باشد.
  • رمز انتخابی شما باید مجموعی از حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد.
  • حتما قوانین صرافی را به طور کامل مطالعه کنید و در صورت توافق، تیک مربوط به آن را بزنید.

در مرحله بعد هنگام ورود، یک کد به تلفن همراه شما ارسال میگردد که با وارد کردن آن در قسمت مربوطه می‌توانید به کابین شخصی خود وارد شوید.

توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از تمامی امکانات صرافی ارزیپتو لازم است که پس از ثبت نام، فرآیند احراز هویت را انجام دهید.

انتخاب یک صرافی مناسب در میان تعداد زیاد صرافی‌های رمز ارز ایرانی کار دشواری است. «فارکس سرویسز» تلاش کرده با بی طرفی کامل، اقدام به بررسی و معرفی این صرافی‌ها کند. شما می‌توانید از قسمت معرفی صرافی‌ها به لیست تمامی آنها دسترسی داشته باشید و اقدام به بررسی و مقایسه نمائید.

administrator

نظر دهید