معرفی و بررسی صرافی اکسکوینو | Excoino

صرافی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت دانش بنیان توفاد، فعالیت خود را آغاز کرد. موضوعاتی که درمورد این صرافی مورد نقد و بررسی قرارخواهند گرفت عبارتند از: امنیت، خدمات، پیشتیبانی.

 

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1396
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: 62
پشتیبانی:  تلفنی
پشتیبانی 24 ساعته: ندارد

کارمزد معاملات: 0.2 درصد
امکان معامله بدون احراز هویت:
ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی اکسکوینو | Excoino

با گسترش چشمگیر خرید و فروش ارزهای دیجیتال و استفاده آن در بین مردم، هر روز شاهد افزایش تعداد صرافی‌هایی نیز هستیم که خدمات رمزارزها را ارائه می‌دهند. صرافی اکسکوینو یکی از صرافی‌های ارائه دهنده خرمات تبادل و خرید و فروش ارز دیجیتال است که فعالت خود را از سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت دانش بنیان توفاد آغاز کرد.

اکسکوینو نماد اعتماد الکترونیک را در وبسایت خود ندارد اما از گواهینامه SSL استفاده می‌کند. همچنین، مدیران صرافی اظهار دارند که توانسته‌اند در طول مدت فعالیت خود، رضایت کاربران ایرانی را جلب کنند. کاربران برای انجام معامله در این صرافی نیاز است که هویت خود را احراز کنند.

این صرافی مدعی است که دارای یک تیم حرفه‌ای و باتجربه است که با امنیت بالا به مشتریان خود خدمات می‌دهد. با «فارکس سرویسز» همراه شوید تا این صرافی را بررسی کنیم.

صرافی اکسکوینو

بررسی صرافی اکسکوینو | Excoino

اکسکوینو در وبسایت خود خدمات مختلفی از جمله قیمت لحظه ای، آموزش، تحلیل و… را ارائه می‌دهد. تیم محتوای اکسکوینو مواردی از جمله پادکست ها و مقالات اختصاصی را تولید می‌کنند که از نظر کیفی، در درجه قابل قبولی قرار دارد. البته قسمت بلاگ این وبسایت از نظر طراحی و ظاهر بصری می‌توانست بسیار بهتر باشد.

کیف پول و اپلیکیشن اکسکوینو، مهمترین نقاط قوت این صرافی هستند که نشان دهنده تمرکز بالای آنها بر روی این دو مورد است. اپلیکیشن بیش از ۵۰۰۰۰۰ نصب فعال در گوگل و ۱۰۰۰۰۰نصب فعال در کافه بازار دارد. بیش از ۸۰۰۰ نفر در گوگل‌پلی به این اپلیکیشن امتیاز داده‌اند که این امتیازات، در مجموع نمره قابل قبولی را برای اپلیکیشن اکسکوینو به ارمغان آورده است.

عدم وجود نمودار و امکان تحلیل و بررسی روی وبسایت، نقطه ضعف اکسکوینو در قسمت خدمات است.

این صرافی از نظر رتبه آلکسا در بین ۱۰ صرافی پر استفاده در بین ایرانیان شناخته شده است. در ادامه به برخی از قابلیت‌های آن اشاره خواهیم کرد تا ببینیم دلیل این محبوبیت چیست. البته لازم به ذکر است که موارد اشاره شده را نمی‌توان به عنوان ویژگی دانست. در حال حاضر اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال این قابلیت‌ها را دارند و آنها را می‌توان نوعی استاندارد در بین صرافی‌ها دانست.

صرافی اکسکوینو

  • در این صرافی، بدون واسطه امکان خرید و فروش ریالی وجود دارد.
  • سرعت تراکنش‌های واریز و برداشت در صرافی اکسکوینو قابل قبول است.
  • در صرافی اکسکوینو مقدار کارمزد ۰.۲ درصد است. این مقدار در تمامی تراکنش‌های رمزارزها ثابت است.
  • صرافی اکسکوینو از ۶۴ رمزارز پر طرفدار پشتیبانی می‌کند. این تعداد برای یک صرافی ایرانی قابل قبول است.
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • وجود درگاه ارزدیجیتال برای نقل و انتقالات مالی
  • پشتیبانی تلفنی در تمام طول شبانه روز و هفته. این صرافی د وبسایت خود پشتیبانی آنلاین ندارد!!!
  • کیف پول اختصاصی
  • امکان فعال سازی کد دوعاملی بر روی حساب خود جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود.

پشتیبانی صرافی اکسکوینو | Excoino

پشتیبانی صرافی اکسکوینو از ۲ بخش تشکیل شده است. سوالات متداول و پشتیبانی مستقیم. در قسمت سوالات متداول، بیشتر به معرفی صرافی و اینکه چرا باید کاربران به آن اعتماد کنند پرداخته شده است نه پاسخ به سوالات! در این بخش عملا راهکاری برای حل مشکلات خاص ارائه نداده است. البته درصورتی که کابران صرافی نیاز به راهنمایی داشته باشند، می‌توانند از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با این صرافی ارتباط برقرارکرده و پشتیبانی شوند.

یکی از نکات عجیب در مورد صرافی اکسکوینو، نبود پشتیبانی آنلاین در وبسایت است! به دلیل حساسیت خرید و فروش در حوزه رمزارزها، و لزوم سرعت عمل در تصمیم‌گیری در این ضمینه، گاهی لازم است در سریعترین زمان ممکن با کارشناس صرافی صحبت، و راهنمایی‌های لازم را دریافت کرد. قطعا نبود پشتیبانی آنلاین در سایت صرافی اکسکوینو، یکی از نقاط ضعف آن می‌باشد.

نکته دیگری که در مورد پشتیبانی لازم به ذکر است، ساعت کاری است. تلفن تماس این مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران است اما پشتیبانی از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۴:۰۰ در دسترس خواهد بود.

صرافی اکسکوینو

ثبت نام در صرافی اکسکوینو | Excoino

فرآیند ثبت نام در صرافی اکسکوینو بسیار آسان است و با صرف چند دقیقه زمان، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. به منظور ثبت نام در صرافی اکسکوینو ابتدا لازم است از طریق لینک موجود در همین صفحه، وارد وبسایت اصلی صرافی شوید. پس از ورود به سایت از بالای صفحه گزینه ثبت نام را کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید. در ادامه با صفحه‌ای مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد.

  1. در کادر اول شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید شماره‌ای که وارد می‌کنید حتما باید به نام خود شما باشد.
  2. یک رمز عبور قوی انتخاب کنید.
  3. رمز عبور خود را تکرار کنید.
  4. قوانین و شرایط صرافی را به دقت مطالعه کرده و در صورت تایید، تیک مربوط به آن را فعال کنید.
  5. دکمه “ادامه” را کلیک کنید.

انتخاب یک صرافی مناسب ایرانی در میان تعداد زیاد صرافی‌های رمز ارز کار دشواری است. «فارکس سرویسز» تلاش کرده با بی طرفی کامل، اقدام به بررسی و معرفی این صرافی‌ها کند. شما می‌توانید از قسمت معرفی صرافی‌ها به لیست تمامی آنها دسترسی داشته باشید و اقدام به بررسی و مقایسه نمائید.

administrator

نظر دهید