معرفی و بررسی صرافی بیتکس 24 | Bitex24

صرافی بیتکس 24

صرافی بیتکس ۲۴ یک دیگر از صرافی‌های فعال ایران در ضمینه رمز ارزها می‌باشد. این صرافی علاوه بر ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان استفاده از حد ضرر را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس:
دفتر مرکزی: کرمان
تعداد توکن: بیش از 50 رمزارز
پشتیبانی: چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

امکان معامله بدون احراز هویت: ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: دارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی بیتکس | Bitex24

صرافی بیتکس ۲۴ یکی دیگر از صرافی‌های رمز ارز ایرانی می‌باشد که در این حوزه فعال است. به دلیل محدودیت‌های زیادی که صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی بوجود آورده‌اند، بهترین گزینه استفاده از صرافی داخلی است.

این موضوع که صرافی‌های داخلی، تمامی امکانات پلتفرم‌های خارجی را ندارند کاملا صحیح است. صرافی بیتکس از جمله صرافی‌هایی است که تلاش کرده این اختلاف را به حداقل برساند تا کاربران بیشتری را جذب کند. یکی از این قابلیت‌ها امکان ترید کردن و گذاشتن حد ضرر در معاملات است.

البته صرافی بیتکس ۲۴ تنها صرافی رمزارز ایرانی نیست که این قابلیت را دارد اما با توجه به اینکه صرافی‌های بزرگتری مثل نوبیتکس، این قابلیت را ندارند، این موضوع یک امتیاز برای بیتکس ۲۴ محسوب می‌شود.

صرافی بیتکس 24 -bitex24

بررسی کلی صرافی بیتکس 24 | Bitex24

هر صرافی که در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کند باید یکسری استانداردهایی داشته باشد. چه از لحاظ امنیتی و یا کارمزد و پشتیبانی و چه از نظر تعداد رمزارزهای موجود و قیمت ارائه آنها به مشتری.

در ادامه به بررسی کلی برخی از نقاط قوت و ضعف این صرافی خواهیم پرداخت.

صرافی بیتکس 24 -bitex24

  • امکان تعیین حد ضرر و حد سود یکی از نکات مثبت این صرافی است.
  • بیتکس ۲۴ برای برداشت‌های ریالی کارمزدی دریافت نمی‌کند.
  • کارمزد معاملات در بیتکس ۲۴ نسبت به رقبا بالاتر است
  • رابط کاربری صرافی نسبتا ضعیف است.
  • در مورد امنیت این صرافی شفافیتی وجود ندارد.
  • حجم معاملات در این صرافی بسیار پایینتر از رقبا می‌باشد.

کارمزدهای صرافی بیتکس 24 | Bitex24

کارمز مناسب و منطقی، یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای انتخاب یک صرافی رمزارز مناسب است. با توجه به این موضوع لازم است قبل از اقدام به ثبت نام در صرافی مورد نظر، نسبت به کارمزدهای آن مطلع باشیم. در ادامه مقدار کارمزهای صرافی بیتکس ۲۴ را مشاهده خواهید کرد.

صرافی بیتکس 24 -bitex24

امنیت صرافی بیتکس 24 | Bitex24

شاید مهمترین قسمت یک صرافی رمزارز بحث امنیت آن باشد. از آنجایی که تمامی دارایی ما در صرافی‌ها بشکل دیجیتال هستند، همیشه خطر هک شدن و بسرقت رفتن آنها وجود دارد. در این میان اگر صرافی رمز ارز ما دارای امنیت مناسب نباشد قطعا برای سرمایه گذاری در آن باید دچار شک و تردید شویم.

صرافی بیتکس 24 -bitex24

متاسفانه صرافی‌های ایرانی امنیت صرافی‌های خارجی را ندارند با این حال همین مقدار امنیت هم باید با شفافیت و مطمئن باشد. صرافی بیتکس ۲۴ متاسفانه در این ضمینه هیچگونه شفافیتی نشان نداده است.

صرافی بیتکس ۲۴ هیچگونه توضیحی در مورد نوع امنیت و راه‌کارهای استفاده شده برای آن اشاره نکرده است. از آنجایی که اکثر کاربران فعال در این حوزه، به تازگی وارد این بازار شده‌اند و اطلاعات کافی از این موضوع ندارند، بهتر است صرافی‌ها بیشتر به کاربران خود احترام بگذارند و این موارد را به طور واضح و قابل فهم برای مشتریان خود توضیح دهند.

صرافی‌ها نباید صرفا به نوشتن چند خط از اینکه صرافی ما مطمئن است و امنیت دارد بسنده کنند!

انتخاب یک صرافی مناسب در میان تعداد زیاد صرافی‌های رمز ارز ایرانی کار دشواری است. ایران بروکر تلاش کرده با بی طرفی کامل، اقدام به بررسی و معرفی این صرافی‌ها کند. شما می‌توانید از قسمت معرفی صرافی‌ها به لیست تمامی آنها دسترسی داشته باشید و اقدام به بررسی و مقایسه نمائید.

administrator

2 نظر به “معرفی و بررسی صرافی بیتکس 24 | Bitex24”

  • باقری

    کلاهبرداریه حواستون باشه سرتون کلاه نره

نظر دهید