معرفی و بررسی صرافی بیت 24 | Bit24

صرافی بیت 24

صرافی بیت ۲۴ یک صرافی ارز دیجیتال است که در زمینه خرید و فروش رمزارزها فعالیت می‌کند. کاربران ایرانی می‌توانند در این صرافی با ریال خرید و فروش رمزارها را انجام دهند.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1398
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: 180
پشتیبانی: تیکت، چت آنلاین، تلفن
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

امکان معامله بدون احراز هویت: ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت: 500 هزار تومان
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

معرفی صرافی بیت 24 | Bit24

صرافی بیت ۲۴، بستری برای معامله ارزهای دیجیتال شامل بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، تتر و سایر ارزهای دیجیتال است. بخاطر محدودیت‌های موجود برای فعالیت ایرانیان در صرافی‌های خارجی، شما در بیت ۲۴ به راحتی امکان معامله با پول رایج (ریال) را دارید.

این صرافی در اکثر ساعات روز پشتیبانی دارد که می توانید برای رفع مشکلاتتان از آن بهره ببرید. نبود پشتیبانی ۲۴ ساعته از نقاط ضعف این صرافی می‌باشد. بخش «سوالات متداول» سایت هم امکان پاسخ به سوالاتتان را نیز فراهم کرده است.

صرافی بیت 24

بررسی صرافی بیت 24 | Bit24

همه ما میدانیم که صرافی‌های ایرانی، امکانات و قابلیت‌های صرافی‌های خارجی را ندارند. اما در این میان انتخاب صرافی که بتواند بیشترین کارایی را برای ما داشته باشد، می‌تواند در رفع نیازهای ما مفید باشد. در ادامه به بررسی نکات مثبت و منفی این صرافی می‌پردازیم.

صرافی بیت 24

صرافی بیت ۲۴ مدعی است که قیمت نهایی که در زمان معامله خرید مشاهده می‌کنید با کارمزد شبکه بلاکچین محاسبه شده و این صرافی، کارمزد اضافه دیگری برای خدمات خود نمی‌گیرد. شما برای خرید در این صرافی محدودیتی ندارید، حداکثر مبلغ خرید سقف مشخصی ندارد و مشتری می‌تواند به هر مقدار که بخواهد خرید کند.

اما حداکثر مبلغ خرید برای هر دفعه، ۵۰ میلیون تومان است و اگر قصد خرید بیشتری دارید، باید این کار را در چند نوبت انجام دهید. حداقل خرید و فروش در صرافی بیت ۲۴، ۵۰۰ هزار تومان است که مبلغ بسیار بالایی به نسبت دیگر صرافی‌ها می‌باشد.

یکی از نکات منفی این صرافی، نداشتن کیف پول اختصاصی برای مشتریان خود است. نگهداری دارایی داخل صرافی از نظر امنیتی کار عاقلانه‌ای نیست. کاربران باید پس از خرید رمز ارز آن را به یک کیف پول، خارج از صرافی انتقال دهند. این موضوع باعث تحمیل هزینه کارمزد انتقال شبکه، به مشتریان می‌گردد.

شما در این صرافی امکان فروش فوری موجودی ارزی خود به خود صرافی را دارید. البته این موضوع را نمی‌توان به عنوان یک نکته مثبت در نظر گرفت چون در حال حاظر اکثر صرافی‌های رمز ارز داخلی، این امکان را دارند. همچنین صرافی بیت ۲۴ برای معاملات بالای ۱۰ میلیون تومان امکان ارائه خدمات به شکل حضوری را فراهم کرده است.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت 24 | Bit24

ثبت نام در صرافی بیت ۲۴ فقط چند دقیقه زمان می‌برد. شما در ادامه می‌توانید آموزش تصویری ثبت نام در این صرافی را مشاهده نمایید.

پس از وارد شدن به وبسایت و زدن دکمه ثبت نام وارد صفحه زیر می‌شوید.

در این قسمت شماره تلفن خود را وارد کرده و دکمه دریافت کد تایید را کلیک می‌کنید.

کد تاییدی که به شماره شما ارسال شده است را وارد کنید و به صفحه بعد بروید.

پس از انجام مراحل گفته شده، وارد صفحه ورود اطلاعات می‌شوید. مانند تصویر بالا باید اطلاعات شخصی خود را برای تکمیل فرآیند ثبت نام وارد کنید. اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، ایمیل، نحوه آشنایی با پلتفرم بیت ۲۴ و رمز عبور می باشد. تمامی موارد خواسته شده را به دقت وارد نمایید و دکمه تایید را کلیک کنید.

وبسایت صرافی بیت 24 | Bit24

پس از تکمیل فرایند ثبت نام، شما وارد صفحه اصلی صرافی خواهید شد که در ادامه به طور خلاصه، قسمتهای مختلف این صفحه را برای شما توضیح خواهیم داد.

  1. پیام‌ها و اطلاعیه‌های ارسالی از طرف صرافی در این قسمت قابل مشاهده است..
  2. از طریق این بخش وارد کابین شخصی خود در صرافی خواهید شد.
  3. از طریق این بخش امکان مدیریت دارایی‌های خود در صرافی را دارید.
  4. برای خرید رمزارز از صرافی این گزینه را انتخاب کنید.
  5. برای فروش رمز ارز به صرافی از این گزینه استفاده کنید.
  6. برای انجام معامله در صرافی بیت ۲۴ احراز هویت الزامی است. از این قسمت می‌توانید فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید.
  7. در این بخش نیاز است اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید.
  8. این بخش امکان مشاهده تاریخچه تراکنش‌های شما را فراهم می‌کند.
  9. این قسمت مربوط به زیر مجموعه‌گیری می‌شود. می‌توانید با زیر مجموعه‌گیری، از تخفیفات در کارمزدها بهره‌مند شوید.
  10. اگر در هر زمینه‌ای دچار مشکل شدید، از این قسمت امکان تماس با پشتیبانی صرافی وجود دارد.
  11. خروج از حساب کاربری
  12. قیمت لحظه‌ای رمزارزها از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و … در این قسمت نمایش داده شده است. برای مشاهده قیمت رمز ارزهای بیشتر می توانید بر روی گزینه ” مشاهده کامل جدول ” کلیک کنید.
  13. فعالیت‌های اخیر شما در صرافی بیت ۲۴ در این بخش نمایش داده می شود.
  14. این قسمت مخصوص تبدیل رمزارزهای شما به یکدیگر است. بوسیله این ماشین حساب می‌توانید مقدار دریافتی از هر رمز ارز را، از طریق تبدیل دارایی کیف پولتان مشاهده کنید.
administrator

نظر دهید