معرفی و بررسی صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

صرافی دیجی اکسچنج

صرافی دیجی اکسچنج فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و خود را به عنوان یکی از فعالان در زمینه رمز ارزهای پایه بیت کوین و اتریوم مطرح کرد. برخورد مناسب و پشتیبانی کامل یکی از ویژگی‌های این صرافی ارزهای دیجیتال است. دیجی اکسچنج دارای پشتیبانی ۲۴ ساعت در تمام طول هفته می‌باشد.

امنیت: متوسط
نوع صرافی: ایرانی
سال تاسیس: 1392
دفتر مرکزی: تهران
تعداد توکن: بیش از 80 رمزارز
پشتیبانی: تیکت، چت آنلاین، تلفنی، تلگرام
پشتیبانی 24 ساعته: دارد

کارمزد معاملات: 0.35 درصد
امکان معامله بدون احراز هویت:
ندارد
سقف برداشت بدون احراز هویت:
امکان ترید: ندارد
بازار فیوچرز: ندارد
معامله مارجین: ندارد
نگهداری دارایی در صرافی: دارد

بررسی صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

صرافی دیجی اکسچنج یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارز در کشور می‌باشد. این صرافی کار خود را از سال ۱۳۹۲ شروع کرد و خود را به عنوان یکی از فعالان حوزه رمز ارزهای پایه بیت کوین و اتریوم مطرح کرد. شعار این صرافی برخورد حرفه‌ای با مشتری، پشتیبانی کامل در زمان انجام معاملات و همچنین سرعت بالا می‌باشد.

digiexchange

پشتیبانی صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

این صرافی اعلام کرده که واحد پشتیبانی صرافی دیجی اکسچنج بصورت ۲۴ ساعت در تمام طول هفته، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. ما این موضوع را امتحان کردیم و با اینکه در پاسخگویی تاخیر زیادی داشتند ولی در نهایت به اپراتور وصل شدیم و پاسخ خود را دریافت کردیم.

 

قابلیت‌های صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

صرافی‌های رمزارز داخلی به قدری زیاد شده‌اند که به سختی می‌توان ویژگی منحصر بفردی برای یک صرافی در نظر گرفت. با این حال هر صرافی باید دارای یکسری قابلیت‌های استاندارد باشد تا کاربر بر اساس آنها بتواند صرافی مورد نظر خود را پیدا کند. در ادامه به برخی از شرایط استفاده و قابلیت‌های صرافی دیجی اکسچنج می‌پردازیم.

  • شما برای بهره‌مندی از تمامی قابلت‌های این صرافی باید فرآیند احراز هویت را انجام دهید.
  • پشتیبانی صرافی مناسب است.
  • این صرافی از اپلیکیشن اختصاصی خود جهت معاملات رمزارزها استفاده می‌کند. هر دو نسخه اندروید و آی او اس در دسترس است.
  • این صرافی امکان درآمدزایی از وبسایت را از طریق زیر مجموعه‌گیری در دسترس قرار می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های اختصاصی صرافی دیجی اکسچنج، کلوب مشتریان خاص آن است. صرافی دیجی اکسچنج برای برخی از مشتریان خود که دارای سرمایه بالا هستند و خریدار عمده شناخته می شوند، خدمات ویژه ای ارائه می دهد.

مشتریان و سرمایه گذاران عمده که تمایل دارند رمز ارزها را با قیمتی مناسب‌تر خرید کنند، باید جهت قرار گرفتن در لیست مشتریان ویژه با پشتیبانی صرافی دیجی اکسچنج تماس بگیرند. همچنین، مشتریانی که گردش حساب خرید آنها بالای ۳۰۰ میلیون تومان است جهت اطلاع از شرایط ویژه، با پشتیبانی این صرافی تماس بگیرند.

digiexchange

ثبت نام در صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

ثبت نام در صرافی دیجی اکسچنج همانند دیگر صرافی‌ها پروسه خاصی ندارد و صرفا با ثبت نام، نام خانوادگی و اطلاعات تماس شما، قابل انجام است.

digiexchange

پس از ثبت اطلاعات شخصی خود همانند کارت شناسایی، لازم است قوانین صرافی را مطالعه کرده و در صورت توافق، تیک مربوط به آن را فعال کنید. در نهایت دکمه “ثبت نام” را کلیک کنید.

پس از اینکار ایمیل خود را چک کرده و لینک ارسالی از سمت صرافی را تایید نمایید. پس از اتمام کار وارد کابین شخصی خود خواهید شد.

 

امنیت صرافی دیجی اکسچنج | Digiexchange

متاسفانه ما در وبسایت این صرافی اطلاعات دقیقی از امنیت و اقداماتی که برای این منظور در نظر گرفتن مشاهده نکردیم. به همین منظور دوباره به سراغ پشتیبان آنلاین صرافی رفتیم. از پاسخ‌های پشتیبانی متوجه شدیم که صرافی کیف پول اختصاصی ندارد و صرفا یک واسطه است برای خرید رمزارز. دیجی اکسچنج امکان نگهداری دارایی درون صرافی را برای مشتریان فراهم نکرده است.

صرافی دیجی اکسچنج همانند بسیاری از صرافی‌های داخلی تلاش کرده با رفع نیازهای مشتریان خود، تمایل به معامله در صرافی‌های داخلی را تقویت و وابستگی به پلتفرم‌های خارجی را قطع کند.

قطعا هیچ صرافی بی نقص نیست و بررسی و انتخاب نهایی به عهده کاربران می‌باشد. انتخاب یک صرافی مناسب در میان تعداد زیاد صرافی‌های رمز ارز ایرانی کار دشواری است. ایران بروکر تلاش کرده با بی طرفی کامل، اقدام به بررسی و معرفی این صرافی‌ها کند. شما می‌توانید از قسمت معرفی صرافی‌ها به لیست تمامی آنها دسترسی داشته باشید و اقدام به بررسی و مقایسه نمائید.

administrator

نظر دهید