قسمت اول دوره تریدر صفر: مقدمه و معرفی دوره

دوره آموزشی تریدر صفر

مقدمه:

به دوره آموزشی تریدر صفر خوش آمدید.

این دوره در مجموعه «فارکس سرویسز» آماده و ارائه می شود. من آماده هستم تا شما را آموزش دهم که چگونه در بازارهای مالی کسب درآمد کنید.

معامله گری در فارکس این فرصت را به شما می دهد که بر اساس شرایط و خواسته های خودتان کسب درآمد کنید. افرادی که شغل های معمولی دارند یک شخص دیگر به آنها دستور می دهد که چه بپوشند، آنها مشخص می کنند چقدر باید کار کنند و مهم تر از همه آنها تعیین می کنند چقدر درآمد داشته باشند.

وقتی شما تصمیم گرفتید در بازار فارکس فعالیت کنید، این خود شما هستید که مشخص می کنید چه موقع یا چه جایی کار کنید. شما می توانید هرجایی دنیا باشید و تا وقتی به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشید کسب درآمد کنید.

 

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این مجموعه برای دو دسته از افراد تهیه شده است:

دسته اول افرادی که اصلاً هیچ شناختی از بازار فارکس ندارند و می خواهند درباره آن بیشتر بدانند و این مسیر را طی کنند.

این دوره همچنین برای افرادی که مقداری آشنایی دارند، یعنی با مطالب پایه آشنا هستند و می خواهند مهارت هایی کسب کنند تا بتوانند خودشان را ارتقا بدهند، آماده شده است.

 

آنچه در این مجموعه خواهید آموخت

در این مجموعه من می خواهم قدم به قدم به شما یاد بدهم که بازار فارکس چیست، اینکه چگونه یک حساب دمو بسازیم،  چگونه چارت هایمان را تنظیم کنیم، همچنین همه کلمات تخصصی و مطالب اصلی را به شما یاد می دهم. همه مطالب را به علاوه تحلیل تکنیکال به خصوص مفاهیم رفتار حرکتی قیمت یا همان پرایس اکشن را به شما یاد می دهم، تا بتوانید این دانسته ها را روی همه جفت ارزهای فارکس در هر تایم فریم و در هر شرایطی پیاده کنید.

 

در این دوره همچنین مدیریت ریسک و سرمایه هم یاد می گیرید. این یکی از بخش‌های اصلی معامله گری است که برمی گردد به محاسبات اینکه چه مقدار ریسک کنید و چه مقدار سرمایه وارد بازار کنید. شما با یادگیری این محاسبات و احتمالات موجود، می آموزید که چگونه از آنها استفاده کنید تا در این بازار به سود برسید.

 

من مطمئنم شما با دیدن این دوره می‌توانید یک پایه خوب در مورد معامله گری به دست بیاورید. همچنین این دوره نقشه راه و مهارت هایی به شما یاد می‌دهد که شما بتوانید هر کدام از جفت ارزهای فارکس را در هر تایم فریمی و در هر شرایطی معامله کنید.

این دوره به شما کمک میکند که بتوانید قدم بعدی خودتان که ساخت استراتژی معاملاتی مختص به خودتان است را بهتر بردارید.

 

ایجاد مهارت معامله گری؛ تفاوت اصلی دوره تریدر صفر

آنچه ما در این دوره دنبال می‌کنیم و تفاوت اصلی این دوره با اکثر آموزش های موجود است، این است که ما تلاش می‌کنیم در شما درک صحیح و جامعی نسبت به بازار ایجاد کنیم و تلاش کردیم در همه بخش ها ابتدا یک درک صحیح ایجاد کنیم و در مرحله بعد آن را به مهارت تبدیل کنیم.

 

ویژگی های دوره «تریدر صفر»

در مورد ویژگی های این دوره باید بگویم محتوای اصلی دوره به صورت ضبط شده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. سه جلسه ابتدایی را می توانید به صورت رایگان استفاده کنید و در صورت رضایت اقدام به تهیه دوره کنید.

همچنین در کل مدت دوره در صورت عدم رضایت شما، ضمانت بازگشت وجه داریم.

 

بخش های تکمیلی به صورت پیوست برای هر جلسه در اختیار شما خواهد بود، به این دلیل که نخواستیم محتوای اصلی از حوصله خارج شود و زمان جلسات طولانی باشد. همچنین برای درک بهتر مطالب نوشتاری و مقالات تکمیلی برای توضیحات بیشتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که البته مطالعه آنها ضروری نیست.

متناسب محتوای هر جلسه تمریناتی در نظر گرفته شده است که با هدف تسلط شما به مطالب طراحی شده است.

به مدت سه ماه در رابطه با مطالب دوره پشتیبانی داریم، که هر سوال و راهنمایی لازم باشد در خدمت شما هستیم.

 

معاملات تمرینی با حساب واقعی بصورت محدود

ویژگی آخر و منحصر به فرد این دوره معاملاب تمرینی با حساب واقعی است که خودتان با راهنمای ما انجام می دهید و سود آن هم قابل برداشت است، علاوه بر این در صورت نیاز شما برای رفع ابهامات افتتاح حساب و مواردی از این قبیل یک جلسه حضوری یا آنلاین مختص شما خواهیم داشت و مزایای دیگری که در طول مدت دوره خواهیم گفت.

 

ضرورت یادگیری فعالیت در بازارهای مالی

پیش از توضیح کامل محتوای دوره می خواهم به یک سوال جواب بدهم، که در پاسخ به آن شما با مزایای بازار فارکس برای ما ایرانی ها  خصوصاً آشنا می شوید. سوال این است که «چرا یادگیری فعالیت در بازارهای مالی ضروری است؟ چه ضرورتی دارد که ما یاد بگیریم از این بازارها درآمد داشته باشیم؟»

 

درآمد دلاری، رهایی از تورم

اولین پاسخ ایجاد درآمد دلاری و نامحدود است، چون درآمد این بازارها به دلار است علاوه بر مصونیت اصل سرمایه شما از تورم، درآمد شما به دلار است. در این صورت نه تنها درآمد شما از تورم عقب نیست، بلکه در بیشتر حالات درآمد شما از تورم جلوتر است. اگر درآمد بیشتر مشاغل را طی ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر بررسی کنید می‌بینید حقوق افراد نه تنها زیاد نشده است، بلکه کم و کمتر شده.

 

آزادی زمان و مکان

مورد بعدی آزادی شغلی است. در معامله گری آزاد هستید چه زمانی و چقدر کار کنید و این به نظرم فوق العاده است.

 

یادگیری آسان

میزان زمان و هزینه ای که شما برای فراگیری مهارت‌های معامله‌گری اختصاص می‌دهید بسیار کم است. علاوه بر اینکه منابع و ابزارهای مختلفی هستند که هم در آموزش و هم در معامله گری به شما کمک می‌کنند.

 

سرمایه کم برای شروع

مورد مهم بعدی نیاز به سرمایه کم برای شروع است. اگر راه اندازی تجارت های مختلف را در نظر بگیرید، نیاز به تجهیزات، مکان، دکور و خیلی امکانات مختلف دارد، و دردسر های مختلف مانند ثبت، مالیات و … . معامله گری فقط نیاز به یک موبایل یا لپ تاپ دارد و اینترنت و همین. علاوه بر این شما با هر سرمایه می توانید معامله کنید و سود کنید.

 

مزیت های معاملاتی

مزیت های معاملاتی که مختص بازارهای خارجی، مخصوصاً فارکس است. هزینه معاملاتی پایین، نداشتن مالیات و چندین برابر کردن سرمایه و قدرت معاملاتی شما است، که در آینده نزدیک توضیح می دهیم.

به شما خوش آمد گویی می کنم و اجازه بدید جلسه اول را شروع کنید.

 

نگاهی به محتوای مجموعه «تریدر صفر» و ضرورت یادگیری فعالیت در بازارهای مالی

در این مجموعه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بر اساس پرایس اکشن، جریان سفارشات و تحلیل تکنیکال معامله کنید. این دوره با این هدف ساخته شده تا به شما پایه های لازم و ضروری را نشان بدهد، تا بتوانید با یک پایه قوی از تحلیل تکنیکال در بازار فارکس یا بقیه بازارها معامله کنید.

 

تمرکز اصلی ما بر روی پرایس اکشن و جریان سفارشات در پس آن است، تا بتوانید در هر بازار مالی و در هر تایم فریمی کار کنید. شما وقتی این دوره را تمام کنید متوجه خواهید شد که این دوره چقدر با بقیه دوره های تحلیل تکنیکال متفاوت خواهد بود و این تفاوت صرفاً به مطالبی که به شما یاد می‌دهیم نیست، بلکه بر می‌گردد به اینکه ما چگونه مهارت های اصلی را در شما ایجاد می کنیم.

پس شما با این دوره پایه خوبی برای معامله کردن در بازار فارکس، سهام، کامودیتی ها، سی اف دی ها،  کریپتو، شاخص های جهانی و بازار آتی پیدا می کنید.

 

معامله گری؛ تلاش مبتنی بر مهارت!

شما اگر به ورزشکاران حرفه ای نگاه کنید و به نحوه تمرین کردنشان می بینید آنها همیشه دارند روی مهارت های پایه شان تمرین می کنند. تقاوت آنها با یک ورزشکار غیرحرفه‌ای این است که آنها با اهمیت بیشتر و جدیت بیشتری به مهارت‌های پایه‌ای می‌پردازند و سعی می کنند در این مهارت های پایه ای به تبحر برسند.

دوره آموزشی تریدر صفر

اگر فوتبال نگاه کنید و به بهترین فوتبالیست ها نگاه کنید مثل مسی و رونالدو، درست است که آنها حرکات جالبی انجام می دهند، ولی اگر واقعا توجه کنید همین حرکات هم بر اساس چند مهارت پایه ای شان هست. دلیل اینکه آنها در کارشان خیلی خوب عمل می کنند برمی‌گردد به همین موضوع، آنها هیچ وقت دست از تمرین کردن مهارت های پایه ای شان بر نمی دارند. آنها فهمیده‌اند که باید این مهارت ها را خیلی بهتر از بقیه بازیکنان انجام دهند تا بتوانند به سطح مهارت خوبی برسند.

 

در اینجا گفته معروف بروسلی به میان می‌آید که می گوید: «من از کسی نمی ترسم که هزاران حرکت را یک بار تمرین کرده است، من از کسی می ترسم که یک حرکت را هزاران بار تمرین کرده است». این حرف چیزی هست که همه ورزشکاران حرفه‌ای کاملاً آن را باور دارند. آنها می‌دانند که راه رسیدن به تبحر در کاری تمرین روی مهارت‌های پایه‌ای است.

 

معامله‌گری هم مثل ورزش، یک تلاش مبتنی بر مهارت است. اصلاً راه دیگری برای به تبحر رسیدن در معامله گری وجود ندارد. شما مختار هستید که بروید و همه کتاب ها و ویدیوهای آموزشی مربوط به معامله گری در جهان را ببینید. اگر شما نتوانید این دانش را در ذهن تان به مهارت تبدیل کنید اصلاً از سطح صفر معامله گری هم عبور نخواهید کرد.

 

معامله گری؛ بازی اطلاعات نیست!

به نظر من این مسئله است که خیلی از معامله‌گران مبتدی متاسفانه به آن توجه نمی کنند. آنها فکر می‌کنند معامله‌گری صرفاً بازی اطلاعات است و اینکه هر چه اطلاعات بیشتری کسب کنند معامله‌گر بهتری می شوند. مسئله‌ای که آنها به آن توجه نمی کنند این است که برعکس نظر آنها معامله گری یک تلاش مبتنی بر مهارت است و شما نمی‌توانید مهارتی را صرفاً بر اساس کسب اطلاعات به دست بیاورید.

 

ایجاد مهارت ها بر پایه تکرار و تمرین هستند، تا شما بتوانید این مهارت ها را به صورت ناخودآگاه و خودکار انجام بدهید و بعد از کسب مهارت کارتان را بدون فکر کردن آگاهانه زیادی انجام می دهید و هر چه بیشتر جلو بروید این مهارت‌ها عمیق تر و عمیق تر در ذهن شما جای می‌گیرند و مهارت های پایه اصلاً انتهایی ندارد و شما هرچه بیشتر روی آن ها کار کنید، عمیق تر و مفهومی تر آنها را درک می کنید.

به همین علت است که فوتبالیست های حرفه‌ای هیچ وقت دست از تمرین کردن دریبل، هماهنگی پا با اعضای بدنشان، رد شدن از حریف و خیلی مهارت های پایه دیگر دست نمی‌کشند.

 

هدف دوره «تریدر صفر»؛ ایجاد مهارت معامله گری

پس به همین ترتیب هدف این دوره هم این است که این مهارت های پایه در معامله گری را به شما نشان می دهد تا بتوانید از این مهارت های پایه در تحلیل تکنیکال استفاده کنید، تا رفتارهای حرکتی قیمت و جریان سفارشات در پس آن ها را بخوانید.

وقتی توانستید مطلب پایه در مورد بازار و بقیه  مهارت های پایه را یاد بگیرید، آن موقع به شما یاد می دهیم که چگونه این دانسته ها را به مهارت تبدیل کنید و روز به روز بیشتر روی این ها کار کنید، تا اینکه بتوانید در همه ابزارهای مالی در هر الیم فریمی و شرایطی کار کنید. دیدن این دوره برای یادگیری مطالب پیشرفته ضروری است.

 

در دوره «تریدر صفر» چه مطالبی می آموزیم؟

قبل از هر چیزی مطالب پایه و مفاهیم اصلی در مورد بازار فارکس را به شما یاد خواهیم داد. همچنین تحلیل تکنیکال و مهارت های پرایس اکشن را به شما خواهیم آموخت که هر مارکتی جوابگو هستند، ولی بیشتر بر روی مفاهیم بازار فارکس تمرکز می‌کنیم، چون بزرگترین بازار مالی است و بیشترین نقدینگی را در بین بازارها دارد.

بعد از آن مهارت هایی را به شما یاد خواهیم داد که جدا از اینکه می توانید در بازار فارکس به کار ببرید می توانید در هر مارکتی به کار ببرید. همچنین مطالب پایه تحلیل تکنیکال را یاد خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که پایه و اساس تحلیل تکنیکال چیست و برای ما اساس تحلیل تکنیکال، توانایی خوانش بازار بر اساس رفتار حرکتی قیمت و جریان سفارشات است.

 

پرایس اکشن بر اساس جریان سفارشات

اگر نمی‌دانید پرایس اکشن چیست، احتمالاً با اسم کندل استیک و الگوهایش آشنا باشید، این ها ربطی به پرایس اکشن ندارند. اگر به ساده ترین حالت ممکن بگویم، پرایس اکشن حرکات قیمت به مرور زمان است. خود پرایس اکشن شاخه‌ای از جریان سفارش سفارشات(ORDER FLOW) است. جریان سفارشات هم شامل همه سفارشات خرید و فروش فعال در مارکت است.

دوره آموزشی تریدر صفر-جریان سفارشات

اگر سفارشی در مارکت قرار گرفته باشد ولی اجرا نشده باشد، آن جزئی از جریان سفارشات محسوب نمی شود. ولی اگر سفارشی در مارکت قرار بگیرد، مثلاً بگویم من می خواهم در یورو دلار در فلان قیمت پوزیشن خرید بگیرم، اگر سفارش اجرا بشود آن موقع سفارش من جزئی از جریان سفارشات خواهد بود. در آینده بیشتر در مورد حرف می‌زنیم و به خوبی خواهید فهمید که جریان سفارشات مهمترین محرکه قیمت در بازار است.

 

همچنین به شما یاد می دهیم که چگونه بتوانید رفتارهای حرکتی قیمت ناشی از جریان سفارشات را بخوانید و اگر بتوانید این کار را یاد بگیرید دیگر می توانید تشخیص دهید که معامله‌گران سازمانی در مارکت چه می کنند و می دانید و روند چه مومنتومی دارد و کدام یک از طرفین کنترل مارکت را به دست دارد و چه کسی ندارد. می تواند تشخیص بدهید که بیشتر احتمال دارد قیمت به کدام جهت برود. همچنین می توانید تشخیص بدهید که سفارشات در چه سطوحی جمع شدند تا ببینید معامله‌گران سازمانی سفارشات شان را در کجا قرار می دهند، تا شما هم بر همین اساس بتوانید هم راستا با آنها حرکت کنید.

 

ما معامله‌گران روندهای جهت دار هستیم و می‌خواهیم مارکت یا بالا برود یا پایین، بر همین اساس هم شما باید تا جایی که امکان دارد هم راستا با جهت روند قالب حرکت کنید و ما این کار را با خواندن رفتارهای حرکتی قیمت انجام خواهیم داد. در اینجا می خواهیم که پایه و اساس این کار را به شما نشان بدهیم.

 

همانطور که قبلا هم گفتم معامله‌گری یک تلاش مبتنی بر مهارت است. من می توانم بیایم و همه استراتژی ها و تکنیک های معاملاتی که می خواهید را به شما یاد بدهم، ولی اگر به شما یاد نمی‌دهم که چگونه مهارت های معامله گری را در خودتان ایجاد کنید آن موقع دیگر من هیچ مطلب مفیدی به شما نگفته ام که بتواند روی پروژه معامله‌گری تان تاثیر بگذارند.

 

هدف من این نیست که صرفاً بیایم و مطالب تئوری به شما ارائه دهم، وظیفه و هدف من این است که به شما نشان بدهم که چگونه می توانید این مهارت ها را در خودتان ایجاد کنید. تا اینکه این مهارت‌ها در ذهن ناخودآگاه شما قرار بگیرد و به صورت ناخودآگاه به آنها فکر کنید. و بر همین اساس هر وقتی که نیاز بود تصمیم معاملاتی بگیرید، آن موقع دیگر با اطمینان بتوانید به مهارت های خودتان تکیه کنید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید.

 

این مثل یک ورزشکار حرفه ای مانند یک بسکتبالیست است، آنها در بازی نگران این نیستند که چگونه می تواند توپ را داخل تور بیندازند. آنها قبلا بارها این مهارت را تمرین کردند و دقیق می‌دانند چطور این کار را انجام بدهند. می‌توانند قاطعانه در جایگاه خودشان قرار بگیرند و خنده و حرف های تماشاچیان هم بشنوند و با این وجود هم طبق مهارت ناخودآگاهش آن کار خودشان را انجام دهند. در این مجموعه می خواهم به توان یاد بدهم چطور این مهارت ها را در خودتان ایجاد کنید.

 

مدیریت ریسک و سرمایه

یکی دیگر از پایه های معامله گری جدا از تحلیل تکنیکال،  مدیریت ریسک و سرمایه است. اینکه بدانید از آمار و ارقام چطور به نفع خودتان استفاده کنید و بدانید که مقدار ریسک تان باید چقدر باشد، بدانید که مقداری ریسک به ریواردتان چقدر باشد، بدانید احتمال موفقیت آن چقدر است. اگر به شما بر این مسایل اشراف داشته باشید، آن موقع اگر چند تا معامله ضررده پشت سر هم داشتید، می دانید ضرر خیلی زیادی نکردید و می‌دانید که شما با پیروی از سیستم تان می توانید ضرر های تان را جبران کنید و سربه سر شوید.

دوره آموزشی تریدر صفر-مدیریت ریسک و سرمایه

متاسفانه این مسئله هست که خیلی کم به آن توجه کنند ولی در عوض یکی از مهم‌ترین مسائل است. شما بدون داشتن مدیریت ریسک مناسب موفق نخواهید شد. اصلاً هیچ راه دیگری ندارد. شما حتی اگر بهترین استراتژی معاملاتی دنیا را داشته باشید ولی ریسک تان را مدیریت نکنید موفق نخواهید شد و مدام این حساب و آن حساب را به فنا خواهی داد.

 

ما به شما یاد می دهیم که چگونه جلوی به فنا رفتن حساب تان را بگیرید و به شما نشان خواهیم داد که چگونه آمار و ارقام حسابتان دستت تان بیاید و به سوددهی برسید.

 

ذهنیت و روانشناسی در معامله گری

یکی از آخرین مهارت های معامله گری برمی‌گردد به ذهنیت و روانشناسی معامله گری. باید به شما بگویم که همه ما واکنش های عصبی و زیستی داریم که در dna و مغز ما جا گرفته اند. بعضی از این واکنش ها برای معامله گری مفید هستند، ولی بعضی ها مفید نیستند. بعضی از آنها معامله گری را تقریباً غیرممکن می‌کند. شما در ذهن سوگیری های عصبی متفاوتی دارید، که در واقع معامله گری را برای شما سخت می‌کند و همین علت عدم موفقیت اغلب معامله گران است.

 

گروه معامله گران برنده

همانطور که می دانید کمتر از ۱۰ درصد معامله‌گران بازار سودده هستند. چون اصلاً با این مسائل روانشناختی و عصب‌شناختی آشنا نیستند یا نمی دانند چگونه با سوگیری ها کنار بیایند یا آنها را تغییر بدهند. ما در اینجا به شما یاد می دهیم که چگونه بتوانید این سوگیری های منفی را تغییر بدهید تا بر روی شما اثر منفی نگذارد و از طرف دیگر بتوانید از آنها برای پیشرفت خودتان در معامله گری استفاده کنید.

 

ما همچنین در مورد ذهنیت شما درباره موفقیت، پول، نظم و ساخت مهارت حرف خواهیم زد. این ها خودش تاثیر بسزایی روی عملکرد و سوددهی شما خواهد داشت. بهترین ورزشکاران، معامله‌گران، بهترین موزیسین ها، همگی می دانند که شما برای اینکه موفق شوید نیاز دارید یک ذهنیت موفق در خودتان ایجاد کنید. بدون داشتن این ذهنیت شما عملکرد خوبی نخواهید داشت.

 

همانطور که می‌دانید ما ورزشکاران با استعداد زیادی داریم که هیچ وقت نتوانستند به موفقیت برسند و دلیلش هم این بوده است که ذهنیت شان جلوی موفقیت آنها را گرفته است. این ذهنیت صرفاً مختص به معامله گری نیست و بلکه برای زندگی تان هم مفید است. شما وقتی بدانید که موارد اساسی برای موفقیت در معامله گری چه هستند، همین موارد هم تاثیرات بسزایی در زندگی شخصی شما خواهد گذاشت.

 

طبق آنچه گفته شد یک بار دیگر به شما برای شرکت در این دوره خوش آمد می گویم و از شما می خواهم که این دوره را کامل کنید تا دیدگاه تان نسبت به معامله گری، نحوه تفکر و عملکردتان عوض بشود. چون اگر بتوانید این مراحل را بگذرانید می‌توانید مهارت هایی کسب کنید که به شما اجازه می دهد از خانه کار کنید. همچنین خودتان مشخص کنید چه ساعاتی کار کنید و اینکه شما خودتان تعیین کنید روزانه، ماهانه و سالانه چقدر درآمد داشته باشید.

 

معامله گری حرفه ای؛ یک شغل تمام عیار!

دوره آموزشی تریدر صفر

این شغل به شما آزادی وقت و زمان می دهد، که به نوبه خودش بسیار ارزشمند است. بیشتر مردم دنیا به دنبال استخدام در جایی هستند که در این مشاغل خودشان قوانین و شرایط را معین نمی‌کنند. اشتباه برداشت نکنید! منظورم این نیست که داشتن شغل چیز بدی است، نه اینطور نیست ولی این مشاغل ذاتاً محدود هستند.

شما معدود افرادی را می توانید نام ببرید که از طریق شغل های معمولی توانسته باشند به ثروت برسند. این هم دلیلش برمی‌گردد به اینکه در شغل های استخدامی فقط زمانی به شما پول می دهند که برایشان کار کنید و مثلاً وقتی شما خوابید دیگر کسب درآمد نمی کنید.

 

ما قرار است به شما یاد بدهیم که حتی وقتی خواب هستید کسب درآمد کنید. حتی در مسافرت کسب درآمد کنید. مهارت هایی به شما یاد می دهیم که این فرصت را به شما می‌دهند که بتوانید همه‌ی کارها را انجام بدهید و بتوانید از آزادی خودتان در مدیریت کردن زمان بهره ببرید و کنترل زندگی خودتان را به دست بگیرید.

 

من معتقدم افرادی که در زمان و سرمایه خودشان آزادی دارند و آزادند که هر کاری که دوست دارند بکنند به مراتب آدم‌های خوشبخت تری هستند. چون آنها مایلند که کاری که دوست دارند در هر زمان که خواستند انجام بدهند و بدون  این که درگیر محدودیت های شغلی و زمانی شوند و بخواهند هر روز با یک برنامه ریزی مشخص کار می کنند و یک درآمد ثابت هم داشته باشند.

 

زندگی همیشه اینطور پیش نمی رود. گاهی زندگی شرایطی برای شما به وجود می‌آورد که شما مجبورید بیشتر از درآمد ثابت تان خرج کنید. در چنین شرایطی اگر شما درآمد ثابتی داشته باشید چه کار می کنید؟ شما در زندگی تان چند بیزینس می شناسید که طبق توانایی و عملکرد واقعی تان به شما پول می دهند؟ تعدادشان خیلی خیلی کم است.

 

اگر فرض کنیم که شما جزو آن دسته از افراد نیستید، شما این توانایی را دارید که بیشتر از درآمد ثابت تان درآمد کسب کنید و می توانید زمان و آزادی بیشتری داشته باشید. و ما در این دوره مهارت ها و ذهنیت های لازم برای فراهم کردن شرایط را به شما یاد می دهیم.

 

به نظرم بیشتر ما خواهان چنین شرایطی هستیم. ما دوست داریم که خودمان تعیین کنیم که زندگی مان چطور پیش برود. درست است که ما نمی‌توانیم برای همه زندگی مان تعیین کنیم که چطور پیش برود، چه پیش بیاد یا اصلاً روی همه مسائل کنترل نداریم. ولی ما می توانیم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم برای بخش اعظمی از زندگی مان، خودمان تصمیم بگیریم. خودمان تصمیم بگیریم که چه کار کنیم، چه بپوشیم، چه وقتی کار کنیم، ارزش من چقدر است و بتوانیم به آن عددی که می خواهیم برسیم. تا بتوانید هنگامی که خوابید کسب درآمد کنید.

 

این یک فرصت فوق‌العاده برای شماست و هدف ما کمک به شما برای رسیدن به چنین سطحی از زندگی است. امیدوارم از این دوره لذت ببرید و خیلی خوشحالم که همراه شما هستم و امیدوارم بتوانم واقعا روش تفکر معامله‌گری و عملکرد شما را تغییر بدهم. از شما ممنونم که در این دوره شرکت کردید و مشتاقم پیشرفت تان را در این دوره ببینم.

administrator

نظر دهید